gta-pilot Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 *sorry als het al gepost is* Zoals de tietel het al zegt Manhunt II worde wel toegelate in nederland bron: telegraaf Reageren
Koen729 Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Als je een bron post moet je er wel de link naar het artikel zetten Maargoed, ik heb niks met het spel, maar als het verboden wordt omdat een minister dit nooit gamet het verbiedt, dat gaat toch te ver. Op naar de Minister van Games? En wat ik in de Power Unlimited las, zo'n PEGI Rating wordt gedaan met behulp van een video met de grofste scenes van het spel (de maker moet een video opsturen met de geweldadigste scènes van het spel, en daar raten ze het op). Reageren
The GamerII Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 *Zucht*, gebruik toch eens de zoekfunctie.. volgens mij zijn er al 3 topics van Manhunt II, waarbij jou nieuws ook al gepost is Reageren
thug Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 ook in belgie of ging hij sowieso daar uitkomen? Reageren
sevaboy Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 ook in belgie of ging hij sowieso daar uitkomen? In Belgie is die zowiezo toegelaten,die is al trouwens uit in sommige winkels. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 In nederland was hij ook niet verboden ofzo hoor... Rockstar heeft hem nog gewoon nergens uitgebracht, omdat hij een AO rating kreeg in Amerika en in de UK en duitsland verboden was geloof ik. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 wist neoit eeens dat hij in NL verboden was. Reageren
The GamerII Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Hij was ook niet verboden. Een hele tijd geleden, voor de toenmalige release, heeft de justitie al aangegeven geen plek te hebben om een game te verbieden, oftewel, er was geen tijd om te discusseren over een verbod op Manhunt II. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.