Dexist Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 hai, ik heb fraps en daar mee neem in filmpjes op in sanandreas, Maar!, als ik die filmpjes later afspeel heb ik een probleem, het eerste deel van het filmpje is ok maar dan blijft het beeld stil staan maar het geluid gaat wel door.... hoe kan dit. ik heb fraps al op verschillende fps gezet. maar geen verbetering filmpjes speel ik met de laaste windows media player en of met windows movie maker... >>> Door Bling: Verplaatst naar 'Software' forum. Dit heeft geen betrekking op het spel 'GTA: San Andreas' zelf. <<< Reageren
steve_o Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 dat probleem had ik ook, ik installeerde gta SA opnieuw en het werkte ps. ik had ook een gta SA update gemaakt waar traps bij zat Ik hop dat het werkt groeten steve_o Reageren
ikt Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Je moet de video eerst converten, dan is alles goed. Fraps heeft slechte codecs en compressie omdat hij moet openemen en tegelijkertijd ook schrijven naar de harde schijf. Reageren
Dexist Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Je moet de video eerst converten, dan is alles goed. Fraps heeft slechte codecs en compressie omdat hij moet openemen en tegelijkertijd ook schrijven naar de harde schijf. uh gewoon met windows movie maker een film er van maken en dan is het goed? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.