gtafreak_124 Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 ik heb die missie van verdant madows uitgespeeld maar nu komt er geen missie meer op de kaart wat moet ik nu doen ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 ik heb die missie van verdant madows uitgespeeld maar nu komt er geen missie meer op de kaart wat moet ik nu doen ? In deze missie heb je als het goed is een vliegschool gekocht. Deze school moet je in zijn geheel voltooien om verder met de storyline te kunnen spelen. Je moet dus naar dat hokje gaan waar zich een rode marker bevindt. Je moet dan alle onderdelen voltooien om de school uit te spelen. Overigens is dit verder niet afhaneklijk van goud, zilver of brons. Zolang de oefening gehaald is, is het goed. Na het behalen van de school zul je sowieso vier nieuwe missies krijgen op Verdant Meadows. Daarnaast zul je ook meerdere missies in Las Venturas krijgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.