super BV Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Heb niks meer te doen. Dus dacht ik, ik ga gta vice city weer doen maar die heb ik al zo vaak gedaan een tijd geleden dus ging ik op gta forum kijke voor iets leuks en toen kwam ik prog tegen waar je huize meej kon verplaatsen en hoe de auto's rijden of zo en je eigen voor werpen in plaatsen. (weet naam effe niet iets met mapper ofzo) Maar hoe werkt dat prog. ik wil gebouwen verplaatsen en neer zetten. (Niet eigen gebouwen maken want daar kun ik wel wat over vinden hoe dat moest) Maar ik kon nergens vinden hoe dat prog. werkt met die andere dinge die ik genoemt heb. Weet iemand of daar ergens uitleg over staat ofzo? Alvast bedankt. Reageren
K.O. Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Je hebt t over MEd, de Map Editor? Ik weet niet of er op deze site een tutorial over is (kijk anders eens in de MTL) maar Eclipse, ook actief op dit forum, heeft een tutorial gepost op de grote broer van gtaforum.nl, die je hier kan vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.