wtc Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Ik dacht dat er nog altijd die grote beschildering op zo'n muur ging staan die eerder in een magazine verscheen. Ik dacht in de verte iets te zien dat er op leek, maar toen ik er aankwam, was het iets anders, maar het leek er erg op. Even een fotootje gemaakt: Op internet had ik voglend adres gevonden: 622 Broadway New York, NY 10012, USA +1 212-334-6633 Maar dat was nog niet zo makkelijk te vinden! Ik dacht eerst dat het aan dat beschilderd gebouw was, omdat dat te toevallig was dat het vlakbij dat adres was. Maar het bleek een heel ander gebouw te zijn... enkele buildings terug. Een gebouw dat totaal niet opvalt! Het zou een gewoon appartement kunnen zijn! Voor alle duidelijkheid, het is de deur met nummer 622. Ik kon het bijna niet geloven, maar besloot toch naar binnen te gaan. Daar was het een hele kleine inkomhal, met een soort "wachter". Links hing een bord waar er "Rockstar Games 4th floor" stond. Ik wou naar de lift gaan, maar de wachter hield me tegen, ik moest met iemand een afspraak hebben wou ik binnen geraken. Dat had ik niet, dus zei ik dat ik gewoon naar Rockstar Games wou voor informatie... Meteen werd mij heel kort gezegd dat ik alles op pc kon vinden via internet, en daar hield het op. Ik geraakte dus niet tot daar... Wat ik ook wel verwachtte hoor! Iemand enig idee hoe je daar wel kan binnengeraken? Oja, als dit topic hier niet mag, mag het weg Mvg, wtc Reageren
ArticLight Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Prachtig man, dat je ernaar toe durft te gaan! Ik heb altijd als een willen weten waar die gasten nu eens werkten in het drukke NY (al was het minder spectaculair dan ik had verwacht ). Reageren
The GamerII Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Heel intressant.. Uit het verhaal zal je eigenlijk opmerken dat RockstarGames in New York niet werkt aan GTA IV. Er zullen vast wel grote kantoren zijn waar hard aan word gewerkt. Ooit heb ik iets gezien over de making of: God Of War. Daar hebben ze ook een groot gebouw. Dus Rockstar zal ook wel in zo'n groot gebouw werken. Maar.. dan de vraag? Waarom staat het kleine pand er, oftewel, wat is de functie ervan? Reageren
Romal Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Leuk dat je er geweest ben jammer dat je niet verder mocht Reageren
philip14 Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Heel intressant.. Uit het verhaal zal je eigenlijk opmerken dat RockstarGames in New York niet werkt aan GTA IV. Er zullen vast wel grote kantoren zijn waar hard aan word gewerkt. Ooit heb ik iets gezien over de making of: God Of War. Daar hebben ze ook een groot gebouw. Dus Rockstar zal ook wel in zo'n groot gebouw werken. Maar.. dan de vraag? Waarom staat het kleine pand er, oftewel, wat is de functie ervan? GTA word tog voornamelijk gemaakt door rockstar north en dat zit vorlgens mij in schotland Reageren
Gangsta Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Heel intressant.. Uit het verhaal zal je eigenlijk opmerken dat RockstarGames in New York niet werkt aan GTA IV. Er zullen vast wel grote kantoren zijn waar hard aan word gewerkt. Ooit heb ik iets gezien over de making of: God Of War. Daar hebben ze ook een groot gebouw. Dus Rockstar zal ook wel in zo'n groot gebouw werken. Maar.. dan de vraag? Waarom staat het kleine pand er, oftewel, wat is de functie ervan? GTA word tog voornamelijk gemaakt door rockstar north en dat zit vorlgens mij in schotland Ja maar dat is zegmaar een 'vestiging'. RockstarGames NYC is de hele grote bedrijf die markting etc.. doet, zij maken geen games. Dat doen Rockstart North, San Diego, Lincoln en nog een paar andere. RockstarNorth is in Edinburgh ofzo.. Reageren
The GamerII Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Heel intressant.. Uit het verhaal zal je eigenlijk opmerken dat RockstarGames in New York niet werkt aan GTA IV. Er zullen vast wel grote kantoren zijn waar hard aan word gewerkt. Ooit heb ik iets gezien over de making of: God Of War. Daar hebben ze ook een groot gebouw. Dus Rockstar zal ook wel in zo'n groot gebouw werken. Maar.. dan de vraag? Waarom staat het kleine pand er, oftewel, wat is de functie ervan? GTA word tog voornamelijk gemaakt door rockstar north en dat zit vorlgens mij in schotland Ja maar dat is zegmaar een 'vestiging'. RockstarGames NYC is de hele grote bedrijf die markting etc.. doet, zij maken geen games. Dat doen Rockstart North, San Diego, Lincoln en nog een paar andere. RockstarNorth is in Edinburgh ofzo.. Uit credits van spellen, zou je kunnen opmerken dat juist RockstarGames NYC de kleinste van allemaal is.. En Rockstar North is de grootste, die werkt volgens mij met alle spellen mee. Reageren
Grove St. Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Leuk dat je het geprobeerd hebt! Al lijkt het me logisch dat je daar niet naar binnen kan komen, ik kan ook niet even bij MI6 Building - Vauxhall Cross in London aankloppen en vragen of ik naarbinnen mag, dan zit je meteen vast. Reageren
wtc Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Misschien ook interessant om weten; op de tweede verdieping zat Take-Two Interactive Software. Werken die dan niet mee aan GTA IV? Of zit ik mis? Reageren
IV trailer Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 you lucky bastard dat je daar toevallig in de buurt was. ik vind dit zo bijzonder dat een van onze "normale" leden er is geweest(ook al was het het halletje maar) dat je er goed aan hebt gedaan dit topic aan te maken, aldus mij. Reageren
Boris H. Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Misschien ook interessant om weten; op de tweede verdieping zat Take-Two Interactive Software. Werken die dan niet mee aan GTA IV? Of zit ik mis? Take Two (2K) is de uitgever van de games van R*. Met het maken van de games hebben ze dus niets te maken maar ze zorgen wel dat de game in de winkels beland. Ik heb ook nog een vraag, zou je (als je daar nog eens komt) foto's willen maken van het ram van de 4e verdieping? Ik ben wel benieuwd naar de ramen waarachter de legendarische Rockstar teams werken. Boris H. Reageren
IV trailer Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 (bewerkt) Misschien ook interessant om weten; op de tweede verdieping zat Take-Two Interactive Software. Werken die dan niet mee aan GTA IV? Of zit ik mis? Take Two (2K) is de uitgever van de games van R*. Met het maken van de games hebben ze dus niets te maken maar ze zorgen wel dat de game in de winkels beland. Ik heb ook nog een vraag, zou je (als je daar nog eens komt) foto's willen maken van het ram van de 4e verdieping? Ik ben wel benieuwd naar de ramen waarachter de legendarische Rockstar teams werken. Boris H. en dat je dan op een of andere manier beeld krijgt te zien van GTA IV. @hieronder maak je maar geen zorgen ik heb het minstens net zo erg als jouw, dus het zal wel gezond zijn. mods?hebben jullie dit tekst postje weggehaalt ja/nee. en pb me even als je dat doet anders denk ik dat ik storing heb Bewerkt: 31 augustus 2007 door IV trailer Reageren
Boris H. Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 en dat je dan op een of andere manier beeld krijgt te zien van GTA IV. Een TV-tje op de achtegrond waar iemand GTA IV aan het spelen is. Ff serieus; Ik ben gewoon erg benieuwd naar de plaats waar leden van het R* team zitten. Ik ben gewoon benieuwd naar de plaats waar GTA IV zich voor de launch bevindt(ze hebben vast wel een beta o.i.d.) En naar de plaats waar dingen voor GTA IV (misschien) gemaakt en/of bedacht worden. Ik kan er niks aan doen dat ik een GTA en R* fan ben. Boris H. Reageren
wtc Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 (bewerkt) Misschien ook interessant om weten; op de tweede verdieping zat Take-Two Interactive Software. Werken die dan niet mee aan GTA IV? Of zit ik mis? Take Two (2K) is de uitgever van de games van R*. Met het maken van de games hebben ze dus niets te maken maar ze zorgen wel dat de game in de winkels beland. Ik heb ook nog een vraag, zou je (als je daar nog eens komt) foto's willen maken van het ram van de 4e verdieping? Ik ben wel benieuwd naar de ramen waarachter de legendarische Rockstar teams werken. Boris H. Wel op de tweede foto heb je een idee ervan... alles links van huisnummer 622 is oa Rockstar Games, dus achter zo'n vensters zitten ze... Alleen staat het vierde verdiep er net niet op maar binnenkijken is echt onmogelijk! Bewerkt: 31 augustus 2007 door wtc Reageren
Las Vegas Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Op achterkant van GTA spel staat United Kingdom .... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.