Jump to content

Ik ben bij Rockstar Games NYC geweest vorige week...

Recommended Posts

Geplaatst:
Op achterkant van GTA spel staat United Kingdom ....

oh..

maar rockstar north, die gta maakt, zit in schotland. en het hoofdkantoor van rockstar zit in nyc :puh:

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 2fast{0}

5

• IV trailer

4

• b4rtsimps0n

3

• wtc

3

Geplaatst:
Op achterkant van GTA spel staat United Kingdom ....

oh..

maar rockstar north, die gta maakt, zit in schotland. en het hoofdkantoor van rockstar zit in nyc :puh:

Nja ze zitten overal joh van onze centen :schater:

Geplaatst:
Misschien ook interessant om weten; op de tweede verdieping zat Take-Two Interactive Software. Werken die dan niet mee aan GTA IV? Of zit ik mis?

Take Two (2K) is de uitgever van de games van R*. Met het maken van de games hebben ze dus niets te maken maar ze zorgen wel dat de game in de winkels beland.

Ik heb ook nog een vraag, zou je (als je daar nog eens komt) foto's willen maken van het ram van de 4e verdieping? Ik ben wel benieuwd naar de ramen waarachter de legendarische Rockstar teams werken. :D

:cya:

Boris H.

Wel op de tweede foto heb je een idee ervan... alles links van huisnummer 622 is oa Rockstar Games, dus achter zo'n vensters zitten ze... Alleen staat het vierde verdiep er net niet op ;) maar binnenkijken is echt onmogelijk! :puh:

gta steil mogelijkheid1: ram gewoon de wachter neer. mogelijkheid2: cheat een jetpack om door het raam te kijken :puh: . en een realistische nog: koop bij een japanse uitvinder een miniheli voor een persoon (€24.000) en kijk daarmee door het raam.

Geplaatst:
Misschien ook interessant om weten; op de tweede verdieping zat Take-Two Interactive Software. Werken die dan niet mee aan GTA IV? Of zit ik mis?

Take Two (2K) is de uitgever van de games van R*. Met het maken van de games hebben ze dus niets te maken maar ze zorgen wel dat de game in de winkels beland.

Ik heb ook nog een vraag, zou je (als je daar nog eens komt) foto's willen maken van het ram van de 4e verdieping? Ik ben wel benieuwd naar de ramen waarachter de legendarische Rockstar teams werken. :D

Boris H.

Wel op de tweede foto heb je een idee ervan... alles links van huisnummer 622 is oa Rockstar Games, dus achter zo'n vensters zitten ze... Alleen staat het vierde verdiep er net niet op ;) maar binnenkijken is echt onmogelijk! :puh:

gta steil mogelijkheid1: ram gewoon de wachter neer. mogelijkheid2: cheat een jetpack om door het raam te kijken :puh: . en een realistische nog: koop bij een japanse uitvinder een miniheli voor een persoon (€24.000) en kijk daarmee door het raam.

een mini heli kopen? :puh: gta stijl: ga naar het dak van het dichtsbijzijnde politie bureau, jat die helicopter en ga daarmee naast het gebouw hangen :puh:

Geplaatst:

Boris H.

een mini heli kopen? :puh: gta stijl: ga naar het dak van het dichtsbijzijnde politie bureau, jat die helicopter en ga daarmee naast het gebouw hangen :puh:

jullie denken alemaal te moeilijk, gta style: pak je wapen schiet de bewaker neer loop nar binnen drijg om alle info !!! en je zult het hebben jullie doen wel moeilijk he :puh:

Geplaatst:

Ik zou gewoon een hydra spawnen, even door de ramen kijken en anders op het dak landen om vervolgens via een luikje binnen te vallen en iedereen met je minigun neer te knallen waarna je rustig alle computers kunt checken :7

Geplaatst:

mijn idee weer he om verschilende manieren te bedenken om aan info te komen :puh: . maarre je hoeft hier echt geen apart topic over aan te maken dat is nogal nutteloos.

Geplaatst: (bewerkt)

Doe alsof je een ruitenwasser bent en ga met zo'n lift achtig ding die altijd aan de buitenkant hangt naar de goeie verdieping en kijk naarbinnen :puh:

Bewerkt: door -->nick<--
Geplaatst:
Doe alsof je een ruitenwasser bent en ga met zo'n lift achtig ding die altijd aan de buitenkant hangt naar de goeie verdieping en kijk naarbinnen :puh:

kijk mensen die idee van nick is makkelijk en goedkoop en er hoef niemand overhoop geknald teworden

''leuker kunnen we het niet maken wel makkelijker''

Geplaatst:

kijk mensen die idee van nick is makkelijk en goedkoop en er hoef niemand overhoop geknald teworden

maar dats real-life style ik zie jou al in gta IV de ramen wassen :puh:

Geplaatst:

haha, misschien kun je er geld mee verdienen ^^

Geplaatst:

haha, misschien kun je er geld mee verdienen ^^

haha ja een ramenwas minigame :puh: draai met de stick om de ramen te wassen, wax on, wax off :puh:

Geplaatst:
haha ja een ramenwas minigame :puh: draai met de stick om de ramen te wassen, wax on, wax off :puh:

Dan kunnen we net zo goed dat soort spellen van Eyetoy erin zetten :puh:

daar had je ook zoiets :Y

Geplaatst:

Toen ik vorige zomer naar LA ging met mijn ouders, zijn we heel toevallig voor het gebouw van EA Sports voorbij gereden. Het gebouw is gelegen nabij LAX. Het gebouw van EA Sports is echt enorm groot, zo groot als een redelijk grote school....

Hier een foto die ik op het net heb gevonden (waarschijnlijk achterkant van het gebouw)

009.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...