DonLeone Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Toen ik vorige zomer naar LA ging met mijn ouders, zijn we heel toevallig voor het gebouw van EA Sports voorbij gereden. Het gebouw is gelegen nabij LAX. Het gebouw van EA Sports is echt enorm groot, zo groot als een redelijk grote school....Hier een foto die ik op het net heb gevonden (waarschijnlijk achterkant van het gebouw) Okee.. Maar dit topic gaat over iemand die doelbewust naar een kantoor van R* is geweest.. Ik zie niet wat EA Sports hiermee te maken heeft Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 lijkt me wel leuk om gewoon te zien waar ze werken , waar ze alles maken , maarjah niet alles kan Reageren
K.O. Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Of je gaat er (later) zelf werken, kom je er zo achter Lijkt me wel irritant dat je dan gedwongen wordt je mond te houden over hetgene dat nog in productie is.. Reageren
TomHagen Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Of je gaat er (later) zelf werken, kom je er zo achter Lijkt me wel irritant dat je dan gedwongen wordt je mond te houden over hetgene dat nog in productie is.. das juist spannend. wordt je gemarteld enzo. maar is et niet et gemakkelijkst om met een verrekijker vanuit een ander gebouw te kijken? Reageren
2fast{0} Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Of je gaat er (later) zelf werken, kom je er zo achter Lijkt me wel irritant dat je dan gedwongen wordt je mond te houden over hetgene dat nog in productie is.. das juist spannend. wordt je gemarteld enzo. maar is et niet et gemakkelijkst om met een verrekijker vanuit een ander gebouw te kijken? jullie hebben wel allemaal het idee om door de ramen te kijken , maar als er nou gordijnen ofzo hangen watdan dan kun je tog beter de bewaker dood schiete (GTA style) Reageren
Dx11 Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Of je gaat er (later) zelf werken, kom je er zo achter Lijkt me wel irritant dat je dan gedwongen wordt je mond te houden over hetgene dat nog in productie is.. das juist spannend. wordt je gemarteld enzo. maar is et niet et gemakkelijkst om met een verrekijker vanuit een ander gebouw te kijken? jullie hebben wel allemaal het idee om door de ramen te kijken , maar als er nou gordijnen ofzo hangen watdan dan kun je tog beter de bewaker dood schiete (GTA style) Ik weet wel 99% zeker dat ze bij zulke geheime projecten wel geblindeerd glas hebben Reageren
2fast{0} Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 of ze weten er gewoon niks dat ze zich alleen moeten richten op reclame ofzo Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Of je gaat er (later) zelf werken, kom je er zo achter Lijkt me wel irritant dat je dan gedwongen wordt je mond te houden over hetgene dat nog in productie is.. das juist spannend. wordt je gemarteld enzo. maar is et niet et gemakkelijkst om met een verrekijker vanuit een ander gebouw te kijken? jullie hebben wel allemaal het idee om door de ramen te kijken , maar als er nou gordijnen ofzo hangen watdan dan kun je tog beter de bewaker dood schiete (GTA style) Ik weet wel 99% zeker dat ze bij zulke geheime projecten wel geblindeerd glas hebben da lijkt mij dus lomp dan daag je mensen uit om toch naar binnen te kijken vind ik en de makers kunnen ook vaak niet naar buiten kijken Reageren
TomHagen Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) Ik weet wel 99% zeker dat ze bij zulke geheime projecten wel geblindeerd glas hebben da lijkt mij dus lomp dan daag je mensen uit om toch naar binnen te kijken vind ik en de makers kunnen ook vaak niet naar buiten kijken lomp?? als je niet naar binnen KAN kijken daag je toch niemand uit om er toch doorheen te kijken en waarom zouden de makers niet naar buiten kunnen kijken? Bewerkt: 9 september 2007 door SoaDT0M Reageren
FireFighter Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Prachtig man, dat je ernaar toe durft te gaan! Ik heb altijd als een willen weten waar die gasten nu eens werkten in het drukke NY (al was het minder spectaculair dan ik had verwacht ). ja helemaal gelijk Reageren
steintje Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 vind ik ook mischien een beetje duur dat wel Reageren
bassen Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ik ben zelf ook in New York geweest, en de beschildering die je zocht was in Soho, ik heb er een foto van gemaakt, toen werd die vrouw erop geschildert: En dit is mijn genomen foto: Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Holy Shit! Dat zou ik ook echt wel willen zien. Alleen Wij gaan Nooit naar NYC. en al helemaal niet Naar R* Lijkt me heel vet! Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ik wacht nog wel gewoon een maandje dan daar even heen te gaan (wat klinkt dat al lekker dicht bij zeg, 1 maandje ) is een stuk goedkoper Reageren
bassen Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Nou de muurschildering kun je niet missen, want als je naar New york gaat moet je gewoon naar Soho Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.