ongeluk Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Ik heb sinds vandaag het spel GTA SA in huis gehaald. Mijn bedoeling is om het ook online te kunnen spelen. Ik heb niet het minste idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij uit te leggen waar ik het nodige hiervoor kan downloaden en hoe ik het moet installeren. Dank bij voorbaat. Dennis De Wilde Reageren
.Timothy Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 (bewerkt) Ik neem aan dat je SA-mp wilt spelen? Lijkt me wel, je plaatst het tenslotte in dat forum. Maar goed, je hebt het spel vandaag in huis gehaald dus hoogstwaarschijnlijk heb je V2 van GTA San Andreas, hierbij zul je een patch moeten installeren waarmee je V1.01 krijgt. Je hebt V1(.01) nodig om mods(dus ook SA-mp) te kunnen installeren. Ik heb de patch geupload: Klik. Download hem, selecteer je SA-map en hij zal zijn werk doen. Nu je dat gedaan hebt kan je SA-mp écht gaan installeren. Download de Client van http://www.sa-mp.com/download.cml en installeer hem, selecteer weer je SA-map voor de installatie. Nu je dat hebt gedaan heb je SA-mp geinstalleerd. Mochten er nog fouten optreden, dan zou je altijd nog deze bestanden kunnen gebruiken: V1 Files Pak het uit met WinRAR, en plak ze in '...\Rockstar Games\data\script'. Je zult nu V1 savegames kunnen spelen, en geen V2 savegames meer, de huidigen zullen dus niet meer werken. Bewerkt: 31 augustus 2007 door VWO-er Reageren
HollandNL Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Ik heb sinds vandaag het spel GTA SA in huis gehaald.Mijn bedoeling is om het ook online te kunnen spelen. Ik heb niet het minste idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij uit te leggen waar ik het nodige hiervoor kan downloaden en hoe ik het moet installeren. Dank bij voorbaat. Dennis De Wilde Ik heb zelf ook gta sanandreas maar dan online zo doe je het ga naar www.sa-mp.com dan download page en dan pak je de bovenste in het rijtje download hem en kijk of hij het doet. doet hij het niet? dan heb je de amerikaanse versie net als ik dan dowload je op deze site downgrader(hierbij is wel winrar nodig) instaleer dit en hij doet het!! start het programma en druk op tabblad internet nu krijg je een hele rij servers 2keer druk als je naar die server wilt maar voer eerste je speler naam in niet je echte naam Reageren
Sandra Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Ik heb zelf ook gta sanandreas maar dan onlinezo doe je het ga naar www.sa-mp.com dan download page en dan pak je de bovenste in het rijtje download hem en kijk of hij het doet. doet hij het niet? dan heb je de amerikaanse versie net als ik dan dowload je op deze site downgrader(hierbij is wel winrar nodig) instaleer dit en hij doet het!! start het programma en druk op tabblad internet nu krijg je een hele rij servers 2keer druk als je naar die server wilt maar voer eerste je speler naam in niet je echte naam Dat zei VWO-er toch ook? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.