kevin software Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 hoi hoe log ik in als admin in mijn server en wat zijn de admin commands (standaart) Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 waar moet ik dit : 83.85.244.62:9200 adres invullen om jou server te vinden? Reageren
Big Boss Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Om in te loggen doe je /rcon_login <password> (dat heb je ingesteld in mtaserver.conf, samen met de specifieke naam en het admin level 1 tot 5) Een paar van de commands die ik uit m'n hoofd ken: /rcon ban <naam/id> Ban een speler /rcon kick <naam/id> Kick een speler /rcon say <tekst> Praat via de Console/als admin. /rcon mute <naam/id> mute een player /rcon unmute <naam/id> unmute een player Reageren
kevin software Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Om in te loggen doe je /rcon_login <password> (dat heb je ingesteld in mtaserver.conf, samen met de specifieke naam en het admin level 1 tot 5)Een paar van de commands die ik uit m'n hoofd ken: /rcon ban <naam/id> Ban een speler /rcon kick <naam/id> Kick een speler /rcon say <tekst> Praat via de Console/als admin. /rcon mute <naam/id> mute een player /rcon unmute <naam/id> unmute een player oke thx aleen als ik probeer in te loggen kan ik niet de /rcon say etc... gebruiken ps: hoe krijg ik dit? http://mtasa.com/potd/15/tn_mta-screen0067-potd.png Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.