Jump to content

Persoonlijke titel wijzigen

Recommended Posts

Geplaatst:

Toen ik het topic van ramboy aan het lezen was, wou ik graag weten of gewonen leden hun persoonlijke titel kunnen wijeginen via InvisionFree?

Alvast bedankt

Geplaatst:

Kun je instellen bij "General Settings". Dan kun je het aantal posts dat je nodig hebt voor een eigen membertitel instellen. ;)

Geplaatst:
Kun je instellen bij "General Settings". Dan kun je het aantal posts dat je nodig hebt voor een eigen membertitel instellen. ;)

Kan je het iets beter uitleggen waar ik het moet wijzeigen, want hier heb ik weinig aan :(

Geplaatst: (bewerkt)

Dat kan bij ->

1. Lid instellingen

2. Instellingen

3. Profiel informatie

4. Eigen gebruikerstitel en daarnaast je gewenste titel invullen

Dit kan pas maar na 1001 posts.

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen?

IB

O.o hieronder;

Sorry man :puh:

Bewerkt: door ICE BANANA
Geplaatst:

Ice Banana, hij bedoelt het gewoon op zijn eigen forum. :)

Maar goed, waarschijnlijk was je ook wel mijn antwoord tegen gekomen. Daaruit had je kunnen opmaken dat het precies hetzelfde werkt als bij InvisionFree. Ga naar het Admin Control Panel, klik onder System settings op User Profiles. Vul achter Number of posts a member must have over before allowing them to change their member title? het aantal posts in dat leden nodig hebben om hun persoonlijke titel te wijzigen. Druk onderaan op Submit Changes. Als leden dan meer dan het benodigde aantal posts heeft, kunnen zij hun persoonlijke titel wijzigen, zoals op GTAforum na 1000 posts. Succes! :)

Het is echter gelukt, bedankt

Owja, waar onder staat het in My Controls?

Bewerkt: door Blizzard
Geplaatst:
Het is echter gelukt, bedankt

Owja, waar onder staat het in My Controls?

Ga naar My Controls, klik links op Edit Profile info en voer achter Custom member title de persoonlijke titel in. Sla vervolgens de instellingen op. :)

Edit: Had niet goed gelezen.

Bedankt voor de info Thundercover

Bewerkt: door Marsmello

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...