Jump to content

Carhealth

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zag in handling.cfg (of ik ben blind xD) niks staan over carhealth, dus ik zou graag willen weten waar ik dat kan veranderen. Ik wil geen aparte programma's gebruiken, ik wil het liefste gewoon ergens een code veranderen.

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Ik heb ook nog even Handling doorgekeken, maar niks gevonden.. Als je auto schade heeft, kan je ook ASPIRINE intypen, dan healt hij zichzelf weer, en ook Tommy, healt zich dan ;)

Geplaatst:

met die code dat je gezondheid krijgt en een kogelvrij vest en 250.000 dollar krijgt word je auto/voertuig waar je in zit ook weer helemaal gemaakt :D

voor die code kijk even op wikipedia want ik weet niet of je hem op de ps2 pc of x box doet :D

sorry als dit een verkeerd antwoord is want ik snap niet helemaal wat je bedoeld :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Hij wil geen cheats maar hoe hij dat kan aanpassen :7 en die cheat is voor SA gast.

Als het goed is staat óf in Handling.cfg of default.ide damage multiplier. Daarmee kan je in ieder er voorzorgen dat hij heel langzaam kapot gaat.

Ik zal zo ff de code ontleden , die post ik zo

Greetz :sigaar:

; (Y) fCollisionDamageMultiplier		[0.2 to 5.0]

Dit is de code dus de multiplier regelt. Ik weet niet zeker óf het werkt.

de Y tussen haakjes wil zeggen dat hij onder Y-rij staat zeg maar. Voel je vrij om er mee te experimenteren maar zorg dat je meestal binnen de waardes blijft want anders wil het nog wel gebeuren dat er iets mis gaat ;)

Bewerkt: door Galiorix

Je bent geweldig!! :D

Als ik binnen de waardes blijf, krijg ik nog steeds schade, maar door 'm op 0.00 te zetten kreeg ik helemaal geen schade meer :D

Edit: Als iemand nou ook iets weet zodat m'n auto niet op z'n kop kan blijven liggen? :puh:

Bewerkt: door Siempie

Er zijn verschillende manieren om ervoor te zorgen dat je er weinig last meer van hebt.

Ten eerste: verhoog in de handling.cfg het gewicht heel erg. verlaag vervolgens CentreOfMassZ of iets dergelijks. Dit zorgt ervoor dat je zwaartepunt heel laag komt te zitten, zodat je ook minder snel om valt. Een nadeel is dat dit natuurlijk maar voor één bepaalde auto geldt. Doe je t voor allemaal, dan kun je andere auto's natuurlijk ook lastig omver krijgen, wat sommige missies misschien wel een stuk lastiger maakt.

Ten tweede: sommige trainers hebben een Car Flip functie. Als je eenmaal op de kop ligt druk je gewoon snel op een knop en je auto staat weer rechtop. Zo kun je veel langer met je voertuig doen.

Ten derde: verhoog de gravity zo erg dat je voertuig helemaal naar de grond gedrukt wordt, zo val je ook een stuk lastiger om. Dit doe je trouwens met een soort van Gravity mod/tool. Zoek even op Google ofzo.

Bewerkt: door K.O.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...