Jump to content

Replay

Recommended Posts

Geplaatst:

In sommige videos zie ik soms "REPLAY" in de linkerbovenhoek staan,als ik SA speel,heb ik dit nooit.

Hoe doe je dit dan?

Ik heb SA voor de PS2.

Geplaatst:
In sommige videos zie ik soms "REPLAY" in de linkerbovenhoek staan,als ik SA speel,heb ik dit nooit.

Hoe doe je dit dan?

Ik heb SA voor de PS2.

Als je SA op PS2 hebt, dan heb je aan de replays niks!

Dit is enkel voor de PC-versie, voor zover ik weet.

Als je de PC-versie had, dan kon je de actie even terugbekijken na afelopen 30

seconden.

Maar je hebt m op PS2, dus kun je het niet.

Geplaatst: (bewerkt)

Dit kan helaas niet op de PS2, omdat deze geen harde schijf heeft en het dus te lang duurt om een zogeheten 'replay' op te slaan. Dit kan dus alleen op de PC. De replay functie kun je op de PC activeren door op een van de F knoppen bovenaan te drukken (ik weet niet meer welke), en dan zie je wat je de afgelopen halve minuut hebt gedaan. Je kan gewoon met de camera om jezelf heen draaien. DIt is handig voor stuntvideo's, want de makers ervan hebben wel wat anders aan hun hoofd dan op de mooiste stand van de camera te letten. Dus kunnen ze dat hiermee later doen. Je kunt ze opslaan door op een andere van die F toetsen te drukken (Ik heb een zeef als geheugen :puh: )

In de replay zijn overigens dingen die je niet ziet, die je in game well ziet. Zoals de lichtflits uit de loop van vuurwapens en de jetpack. Die zie je allemaal niet. Ook vuur is onzichtbaar.

Als je deze functie ook wil, kun je voor weinig geld San Andreas voor de PC kopen. Mits je een goede PC hebt, natuurlijk ;) Het brengt een hoop voordelen met zich mee (mods enzo) maar ook nadelen, zoals slechtere framerate.

Bewerkt: door MartyCeha

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...