Jump to content

San andreas Installatieprobleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heey allemaal :cya: ,

Enkele maanden geleden ging onze gamepc opeens stuk, waardoor hij gerepareerd moest worden.

Al die tijd heb ik dus geen San Andreas kunnen spelen.

Na 3 maanden heb ik de pc eindelijk terug gekregen. Ik wou San Andreas dus terug installeren.

Maar hij stopt telkens bij 3/4 van het installatieproces en ik krijg een foutmelding. Ik heb zou niet weten wat ik eraan kan doen, en ik heb geen zin om San Andreas opnieuw te kopen :N .

Screen van de desbetreffende foutmelding (als ik op OK druk sluit het installatieproces gewoon af):

naamloosgb7.png

naamlooson1.png

Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? de disc lijkt me namelijk niet echt beschadigd.

Bewerkt: door Jorair
Geplaatst:

dat had ik eerst ook ik heb een andere instalatie cd ingedaan( van een vriend) en die doet het wel

ik had het ook maar dat was op een illegale[/font] cd

:N

Geplaatst:

Die foutmelding betekent in de meeste gevallen niet veel goeds. Je denkt dat je DVD niet beschadigd is, maar het ziet er naar uit dat dit wél het geval is. Ik vrees toch dat je DVD dusdanig beschadigd is, dat je GTA helaas niet meer kunt goed installeren. Je kunt hem proberen te redden door hem even schoon te maken met een drupje water én een zacht doekje. De kans dat dit daadwerkelijk gaat helpen is echter nihil. Je kunt eventueel ook nog bij de Game Mania langsgaan, zij kunnen je DVD tegen een redelijke prijs repareren. Reparatie van je DVD is altijd nog goedkoper, maar op langere termijn denk ik dat je beter af bent met een nieuwe. Anders zit er waarschijnlijk niet veel anders op dan een nieuwe versie kopen. Het is erg jammer inderdaad, maar het is gewoon pech hebben.

Geplaatst:

Tja, en te bedenken dat hij die hele tijd gewoon in het doosje zat :7 .

Maar ik heb gehoord dat je San Andreas tegenwoordig voor 12 euro kan kopen, hoeveel zou een reparatie van die disc dan ongeveer kosten?

Geplaatst:
Die foutmelding betekent in de meeste gevallen niet veel goeds. Je denkt dat je DVD niet beschadigd is, maar het ziet er naar uit dat dit wél het geval is. Ik vrees toch dat je DVD dusdanig beschadigd is, dat je GTA helaas niet meer kunt goed installeren. Je kunt hem proberen te redden door hem even schoon te maken met een drupje water én een zacht doekje. De kans dat dit daadwerkelijk gaat helpen is echter nihil. Je kunt eventueel ook nog bij de Game Mania langsgaan, zij kunnen je DVD tegen een redelijke prijs repareren. Reparatie van je DVD is altijd nog goedkoper, maar op langere termijn denk ik dat je beter af bent met een nieuwe. Anders zit er waarschijnlijk niet veel anders op dan een nieuwe versie kopen. Het is erg jammer inderdaad, maar het is gewoon pech hebben.

Ik heb het ook, maar ik had er geen problemen mee tot ik het spel uninstallde, en toen ik het weer wilde installen, kreeg ik dat ook, maar het ligt zeker weten niet aan de disc. (bij mij iig).

Geplaatst:
Tja, en te bedenken dat hij die hele tijd gewoon in het doosje zat :7 .

Maar ik heb gehoord dat je San Andreas tegenwoordig voor 12 euro kan kopen, hoeveel zou een reparatie van die disc dan ongeveer kosten?

Ik geloof dat een reparatie zo rond de €7 tot €10 kost. Erg veel is het op zich niet, maar als je zelf als zegt dat San Andreas voor €12 te krijgen is (waar ik geen kijk op heb momenteel), dan kun je net zo goed een nieuwe versie kopen. Voor die paar Euro meer heb je dan een betere garantie dat het spel goed blijft werken, al blijft natuurlijk de kans aanwezig dat het spel weer kapot gaat. Zorg er dus voor dat je er vooral rustig doet met je DVD, het is kwetsbaar spul. ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:
hey allemaal

ik de 1.4 patch voor sa nergens vinden.

weet een van jullie miss waar ik die kan krijgen?

Er bestaat geen 1.4 patch, echter wel een 'no more hot coffee mod' patch die enkele bugs en wat kleine foutjes verbeterd. Die patch is overigens hier te downloaden. Ik weet niet welke andere patch je eventueel bedoeld, dus mocht het hem niet zijn, dan moet je dat even aangeven. De patch is overigens te installeren aan de hand van een simpele installer die erbij zit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...