Kazmi Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Hallo, Als ik gta opstart is alles prima, Maar als ik dan naar San Fierro Airport ga, dan worden daar bepaalde delen (Muren aan de zijkant, incl. grijze vlakken) "Unsolid". Anders gezegd, ik kan er dwars door heen lopen en vallen etc. Uiteindelijk respawn je wel weer, maartoch.... Kan iemand mij helpen? Kazmi Reageren
Jepl Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Wat voor videokaart heb je?? JeffreY Reageren
joppie Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) Hallo,Als ik gta opstart is alles prima, Maar als ik dan naar San Fierro Airport ga, dan worden daar bepaalde delen (Muren aan de zijkant, incl. grijze vlakken) "Unsolid". Anders gezegd, ik kan er dwars door heen lopen en vallen etc. Uiteindelijk respawn je wel weer, maartoch.... Kan iemand mij helpen? Kazmi Ik heb ook zoiets in Los Flores in de groene muur waar de missie: End of the Line wordt gespeeld. Kzou wel ffies willen wete wat ik daar aan kan doen want ik wil dat gebouw inkunnen. Ik heb zelf een Nvidea GeForce FX 5200... das wel goed volgens mij denk ik. Bewerkt: 1 september 2007 door joppie Reageren
sevaboy Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Re-installeer het eens,als het voor andere consoles zijn,dan is je GTA kapot(door cheats bv.). Kijk ook eens of er geen krassen op de cd staat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.