distrahere Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 hallo ik wil dolgraag een safegame in m'n spel steken. ik weet hoe het moet maar je moet eerst het gedownloade bestandje uitpakken. het bestand komt na het downloaden op m'n bureaublad als een wit blad. ik klik er op maar dan komt er dat ik het bestand niet kan openen en dat ik geen programma heb om het bestand te kunnen openen. verde staat er nergens een optie om het bestand uit te pakken. weet iemand hoe dit moet? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 (bewerkt) halloik wil dolgraag een safegame in m'n spel steken. ik weet hoe het moet maar je moet eerst het gedownloade bestandje uitpakken. het bestand komt na het downloaden op m'n bureaublad als een wit blad. ik klik er op maar dan komt er dat ik het bestand niet kan openen en dat ik geen programma heb om het bestand te kunnen openen. verde staat er nergens een optie om het bestand uit te pakken. weet iemand hoe dit moet? Dat 'witte' bestand heeft als het goed is een '.b' extensie. Dit bestand je is als het ware je savegame, en moet naar een map gekopieerd worden. Je savegame moet naar de volgende map worden gekopieerd: 'Mijn Documenten' >> 'GTA San Andreas User Files'. Zodra je dat gedaan hebt, kun je het spel starten en als het goed is je savegame kiezen. Veel plezier met spelen! @Hieronder: Je moet inderdaad het bestand eerst uitpakken, maar dat 'witte' bestandje plaats je dus in je 'GTA San Andreas User Files'. Bewerkt: 31 augustus 2007 door -Matthijs- Reageren
distrahere Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 (bewerkt) halloik wil dolgraag een safegame in m'n spel steken. ik weet hoe het moet maar je moet eerst het gedownloade bestandje uitpakken. het bestand komt na het downloaden op m'n bureaublad als een wit blad. ik klik er op maar dan komt er dat ik het bestand niet kan openen en dat ik geen programma heb om het bestand te kunnen openen. verde staat er nergens een optie om het bestand uit te pakken. weet iemand hoe dit moet? Dat 'witte' bestand heeft als het goed is een '.b' extensie. Dit bestand je is als het ware je savegame, en moet naar een map gekopieërd worden. Je savegame moet naar de volgende map worden gekopieërd: 'Mijn Documenten' >> 'GTA San Andreas User Files'. Zodra je dat gedaan hebt, kun je het spel starten en als het goed is je savegame kiezen. Veel plezier met spelen! dus ik moet dat bestand niet uitpakken ofzo? want ik doe alles wat je zegt maar het safegame staat er nog altijd niet bij de lijst van "load game" in het menu. en ik heb een safegame van een v.2 en ik heb v2. Bewerkt: 31 augustus 2007 door distrahere Reageren
.Exorcist Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Op wat eindigt het bestandje dan? op .b of .Rar ? Als het .RAR is dan moet je het eerst inderdaad uitpakken en dat kan je doen met een gratis programmatje. >>Klik Hier<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.