Jump to content

De server is verdwenen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik snap er niks van maar de server waar ik een account op had gemaakt en al veel geld op had verdiend kan ik niet meer weer vinden.

hoe kan ik deze het beste weer terug vinden normaal als ik op internet klik komen alle servers naar voren die gevonden worden.

ik kijk dan bij de nederlandse servers maar nu zomaar ineens staan er nog maar 3 en normaal een stuk of 10.

hij vindt nu ook in het geheel minder servers bij mij eerder rond de 600 en nu nog maar een stuk of 150 servers.

hoe kan dit hoe kan ik dit oplossen?

aagggrrrrrr!!!!!!!!!! hier kan ik nou zo kwaad om worden ik heb er heel veel werk voor moeten doen om dat geld te verdienen wat ik dr op had staan :@

en nog een vraagje ik heb een paar dagen terug een topic gemaakt hier en ik kan hem niet meer vinden om de reacties te controleren.

en ik weet de titel ook niet meer, hoe vindt ik die terug???

alvast bedankt

sorry voor de lang tekst en de vraag op de verkeerde plek :D

Geplaatst:

Servers kunnen door de eigenaar altijd uitgezet worden misschien is de server gewoon offline gehaalt voor onderhoud dus misschien komt hij over een paar dagen/uren wel terug.

Tevens is er sinds een aantal dagen een nieuwe versie uit voor SA:MP wat inhoud dat alle servers en clients (programma waar je mee speelt is de client) en als jij niet de nieuwste hebt zie je alleen de servers die niet op de nieuwste versie draaien en de meeste draaien al op de nieuwste versie natuurlijk. :Y Dus ik raad je aan even de nieuwe client te downloaden (V0.2.2).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...