Jump to content

rockstar mag er wel wat nieuws uit gooien!


$$IV$$

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 2fast{0}

    5

  • b4rtsimps0n

    4

  • philip14

    3

  • JasonStatham

    2

ik vind wel dat rockstar er wel wat nieuws uit mag gooien ik word gek zonder nieuwe dingen te weten.

misschien een raar onderwerp maar toch. :tu:

Rockstargames zei dat ze alleen maar 30% van de gehele game zullen vertellen (voor de release). De rest (70%) moeten wij zelf ontdekken.

Ik vind van niet, Rockstar heeft een heleboel info gegeven en ik vind dat als je GTA IV met plezier wilt spelen je bijna niks ervan af moet weten.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop niet dat ze nog meer gaan vertellen, ja je kan wel zeggen dat ik het dan gewoon niet moet lezen maar dat lukt me niet.

Ik heb liever dat ik na het kopen van de game de game in me playstation stop en oppeens ontdek dat het politiesysteem anders is en hoe alles er uit ziet. Toen ik San Andreas eindelijk kocht (pc versie) wist ik zowat alles al van de game en is het dus veel minder leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil juist zo weinig mogelijk weten zodat ik er zelf allemaal achter kom tijdens het spelen. Want anders ken je het al voor je het speelt en dan vindt ik het minder leuk en heb ik ook niet zo'n drang om verder te spelen en nieuwe dingen te unlocken bijv.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind ik juist niet. Ze hebben al veelste veel verteld. kijk in de sig van Bartsimpon daar zie je alle feiten

kan je juist nagaan. dat is nog geen 30 procent.. rockstar houdt 70 procent geheim..dus alle info die ze in totaal voor de release weggeven is 30 procent :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze nu nog niet aan 30 procent zijn, komen er wel veel nieuwe features!

Dat zijn ze waarschijnlijk wel maar GTA-fan2 bedoelt denk ik dat ze 30% van het spel aan features enz. aan je laten zien voor het spel uit is. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze nu nog niet aan 30 procent zijn, komen er wel veel nieuwe features!

Dat zijn ze waarschijnlijk wel maar GTA-fan2 bedoelt denk ik dat ze 30% van het spel aan features enz. aan je laten zien voor het spel uit is. :Y

Ja weet ik, maar nu hebben we pas 30 procent en al best veel! als daar nog 70 procent bij moet!

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze nu nog niet aan 30 procent zijn, komen er wel veel nieuwe features!

Dat zijn ze waarschijnlijk wel maar GTA-fan2 bedoelt denk ik dat ze 30% van het spel aan features enz. aan je laten zien voor het spel uit is. :Y

Ja weet ik, maar nu hebben we pas 30 procent en al best veel! als daar nog 70 procent bij moet!

we hebben nu nog niet eens 30 procent, want er komen binnenkort previews over het multiplayer gedeelte nog uit :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat er ook nog een 4e trailer komt

Volgens mij was er al bevestigd dat er maar 3 trailers komen.

edit:en ja hoor.ik keek nogg ff snel op wikiGTA en zag staan dat er nog één trailer komt.

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat er ook nog een 4e trailer komt

Volgens mij was er al bevestigd dat er maar 3 trailers komen.

edit:en ja hoor.ik keek nogg ff snel op wikiGTA en zag staan dat er nog één trailer komt.

die info over die trailers is niet 100 procent zeker, dat werd in een 1up filmpje verteld, maar rockstar zelf had nog commentaar geloof ik gegeven dat zij er niks van af wisten en het niet bevestigd was.

en sowieso kan het nu wel zijn veranderd hoeveel trailers ze doen, omdat er nu weer een langere tijd voor de release zit van gta 4 vanwege het uitstel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...