Jump to content

rockstar mag er wel wat nieuws uit gooien!


$$IV$$

Recommended Posts

ik vind wel dat rockstar er wel wat nieuws uit mag gooien ik word gek zonder nieuwe dingen te weten.

misschien een raar onderwerp maar toch. :tu:

Rockstargames zei dat ze alleen maar 30% van de gehele game zullen vertellen (voor de release). De rest (70%) moeten wij zelf ontdekken.

Ik vind van niet, Rockstar heeft een heleboel info gegeven en ik vind dat als je GTA IV met plezier wilt spelen je bijna niks ervan af moet weten.

:cya:

precies , en dat vind ik eigenlijk wel genoeg , heb je nog wat om te vinden/zoeken :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 2fast{0}

    5

  • b4rtsimps0n

    4

  • philip14

    3

  • JasonStatham

    2

of gewoon dat het spel tog in oktober uit komt en dat ze nu niks meer zegge :puh:

daar kan ik dan nog meej leven :tu:

ik denk niet dat ze dat doen want ze hebben al gezegt dat het spel is uitgesteld

Ja dat weet ik maar dat heb ik LIEVER

Link to comment
Delen op andere websites

of gewoon dat het spel tog in oktober uit komt en dat ze nu niks meer zegge :puh:

daar kan ik dan nog meej leven :tu:

ik denk niet dat ze dat doen want ze hebben al gezegt dat het spel is uitgesteld

Ja dat weet ik maar dat heb ik LIEVER

dat heeft iedereen liever natuurlijk

Link to comment
Delen op andere websites

of gewoon dat het spel tog in oktober uit komt en dat ze nu niks meer zegge :puh:

daar kan ik dan nog meej leven :tu:

ik denk niet dat ze dat doen want ze hebben al gezegt dat het spel is uitgesteld

Ja dat weet ik maar dat heb ik LIEVER

dat heeft iedereen liever natuurlijk

vandaar dat ik het er neer zet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is harstikke leuk als er info en screens worden gegeven , maar ik heb ook zoiets van , ik zie wel. Er komen nog veel meer leuke games zoals Haze etc , de uitstel komt gewoon mooi uit. Maar 2008 is ook een duur jaartje hoor , Mafia 2 , The Godfather , 2 , en Killzone 2.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is harstikke leuk als er info en screens worden gegeven , maar ik heb ook zoiets van , ik zie wel. Er komen nog veel meer leuke games zoals Haze etc , de uitstel komt gewoon mooi uit. Maar 2008 is ook een duur jaartje hoor , Mafia 2 , The Godfather , 2 , en Killzone 2.

Wie zegt dat mafia op de consoles uitkomt? ;)

Btw ik wil wel eens weten hoe groot LC werkelijk is.Een map zou dan ook heel welkom zijn al verwacht ik dat we (PC gamers) die pas na de release kunnen bewonderen.

Verder vind ik het wel zonde dat we niet veel te zien krijgen, maar aan de andere kant is het leuke aan de karrige info die je binnenkrijgt. Dat je eigenlijk alleen maar verrast kan worden door de game.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is harstikke leuk als er info en screens worden gegeven , maar ik heb ook zoiets van , ik zie wel. Er komen nog veel meer leuke games zoals Haze etc , de uitstel komt gewoon mooi uit. Maar 2008 is ook een duur jaartje hoor , Mafia 2 , The Godfather , 2 , en Killzone 2.

Wie zegt dat mafia op de consoles uitkomt? ;)

2K Games zelf, ze hebben het spel aangekondigt voor PC én next-gen consoles. Kijk maar op gamespot oid, daar kun je het zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...