Expertmurderboy007 Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Hey 2 all, Ik ben nog maar nieuw hier, en nu had ik een vraag. Is het mogelijk om gta sa op een macbook pro te installeren. En wat ik moet doen om dat voor mekaar te krijgen. thanks op voorhand Reageren
distrahere Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Hey 2 all,Ik ben nog maar nieuw hier, en nu had ik een vraag. Is het mogelijk om gta sa op een macbook pro te installeren. En wat ik moet doen om dat voor mekaar te krijgen. thanks op voorhand helaas,dit is niet mogelijk. ik had ook een apple vroeger maar ik ben overgestapt naar mac omdat je daar al de games op kan spelen. er zijn wel apple games maar dan moet je naar een apple store gaan. helaas is daar geen gta san andreas te vinden. Reageren
Joriz Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Ja, het is mogelijk om GTA San Andreas te spelen op je Mac. Er zijn daarvoor twee methode maar ze kosten je beide wat geld en moeite. 1. Koop Windows en installeer dit naast OS X op je mac. Nu kan je bij het opstarten van je Mac kiezen of je van Windows of OS X gebruik maakt. 2. Koop Windows en Parallels. Nu kan je via een speciaal programmatje Windows programma's in OS X draaien. Dit werkt zeer handig alleen soms wat trager (dit kan je wel met een paar instellingen optimaliseren). Ik weet niet helemaal hoe het zat met DirectX. Iedergeval diverse games werken al zonder probleem zoals je op de parallels website kan lezen: http://www.parallels.com/en/products/desktop/features/3d/ Optie 1 is dus het goedkoopst. Echter moet je dan wel steeds je computer opnieuw opstarten om te switchen tussen OS X en Windows. Reageren
distrahere Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 ah dan toch. sorry ik dacht dat dit niet ging. ik had vroeger een mac en ik had gta vice city gekocht. toen werkte het niet en dacht ik dat er geen andere oplossing voor was. sorry voor de verkeerde informatie! Reageren
Joriz Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 ah dan toch.sorry ik dacht dat dit niet ging. ik had vroeger een mac en ik had gta vice city gekocht. toen werkte het niet en dacht ik dat er geen andere oplossing voor was. sorry voor de verkeerde informatie! Het werkt ook niet. Behalve als je een van deze twee stappen volgt. Echter werken beide methodes ook alleen met de nieuwste iMac computers met Intel dual core processor en snelle ATI Radeon videokaart. Als je dus een oude mac hebt gaat dit als nog niet werken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.