Talietje Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Ik heb gezien dat je hier nederlandse ondertittels kunt downloaden. Maar hoe plaats je ze nou bij de film??? Is dat met een speciaal programma ofzo? Reageren
Sunray Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 (bewerkt) Ik ben het zelf niet zeker maar kun je ze niet samen smelten als het ware? Volgens mij lukt het dan. Edit ik heb deze tekst ook gevonden voor je. Als je Subs onder een xvid divx avi wil hebben gebruik dan Vobsub met combinatie van Winavi Pro Dan start je winavi op en klik je op convert avi to dvd avi file selecteeren en dan start vobsub op in je pictogrammen balk naast de tijd daar op klikken en ssa file selecteeren en vola. Of je kunt je ook registreren zoals xgaming zegt en dan daar je antwoord vragen of zoeken. Bewerkt: 31 augustus 2007 door Sunray Reageren
xgaming Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Voor o.a. vragen over het afspelen van films met ondertitels en het toevoegen van ondertitelsaan een DVD kun je op ons forum terecht. Van hun site, registreer even en ga dan naar hun forum Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Dat bestand moet je geloof ik in 1 van de bestandjes plakken van de film. maar vraag me niet welke Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.