Fbi-Crew Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 (bewerkt) ik wil een wereld je maken ik weet dat dat een jaar gaat duren dus ik zoek nog mensen die dat kunnen en exht ik heb veel mensen nodig Zelf kan ik dat nog niet maar ik ga het leren Als eerste moet er dingen zijn die in het echte leven ook is bomen, huizen ,misschien trams en metro's ,water , stranden enzo voort dat als eerst Daarna pas wapens, auto's ,moteren ,Bussen ,Mannetjes En Vrouwtjes dus de mensen , Politie auto's , Als Laatste Doen We Tram & Metro's maar dat gaan we nog afspreken Tram gaan we wel maken maar Metro misschien niet Later ga ik sreen zetten hoe het er ongeweer uit moet zien Bewerkt: 31 augustus 2007 door Fbi-Crew Reageren
MartyCeha Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Als eerste zou ik je aanraden dit forum eens te bekijken om zelf te leren modden, zoals dat heet. Ook kun je in de Modding sectie (waar de vorige link trouwens ook onder valt) zoeken naar mensen die je willen helpen met dit project. Dit doe je niet even zomaar, je zult hier best veel ervaring voor moeten hebben, en de juiste software. Dus ik geef je ook het advies mee dat je eerst met kleine projecten moet beginnen Want dat doe ik ook namelijk, ik heb net mijn eerste (kleine) mod geupload op de database. Je kunt je idee overigens kwijt in dit topic. In ieder geval succes Reageren
GTA_XP Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Eigenlijk is dat meer de engine ombouwen wat je zegt! Hoe kan je het nou maken als je het nog niet weet hoe het gaat met modelen!? Er zitten hier best goede modelers, maar ze willen het denk ik niet omdat je nog niks weet. En er is een limiet hoeveel maximaal bestanden er kunnen worden toegevoegd! Het is gigantisch! Ik zou het hierbij laten en total convercions mods downloaden Maar begin maar eerst heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leren! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.