leidenbird Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Een stomme vraag misschien maar: Hoe kun je tijdens het spel games bewaren. Inmiddels M-stick getest en geprobeerd games te bewaren maar dit lukt niet. Al aardige vorderingen gemaakt in de game maar toen: Wasted! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 hoe bedoel je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leidenbird Geplaatst: 27 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Nou gewoon, tijdens het spel onder games zit er geen optie voor save. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 (bewerkt) :unsure: hu? bedoel je gta san andreas de mini spelletjes die erin zitten ofzo? kun je het beter uitleggen greetz mastermind Bewerkt: 27 december 2004 door mastermind Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 hij bedoelt denk ik dat er geen start >> save in zit. je moet gewoon bij een huis van je naar binnen ofzo en dan naar achteren lopen naar zo'n diskette. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 als je NIET in een missie zit kun je het spel saven in ieder safehouse die je bezit. Tijdens een missie kun je het spel niet saven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 ooh dat bedoelt hij B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leidenbird Geplaatst: 27 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Thanks allemaal, ga ik snel proberen. Ik ben nog een beginneling. Net gekregen voor de kerst dus er zullen wel meer vragen komen..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 je doet je best maar :lol: check via de home pagina www.gtagames.nl faq en walktrough als je het zelf nog niet gezien hebt :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leidenbird Geplaatst: 27 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Ja heb ik gezien enu ik heb op de officiele site gezien dat je eerst wel effe wat geld nodig hebt om zon huis te kopen. Dat betekent eerst veel verdienen en dan pas een game bewaren. Pittig hoor.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Ja heb ik gezien enu ik heb op de officiele site gezien dat je eerst wel effe wat geld nodig hebt om zon huis te kopen. Dat betekent eerst veel verdienen en dan pas een game bewaren. Pittig hoor.... Ehm.. Bij alle GTA's heb je een huis, en hier dus ook en hoef je niet per se eentje te kopen hoor. Bij Grove Street heb je je eigen crib.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leidenbird Geplaatst: 27 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Ja misschien stomme topic maar uh als je in je eigen crib telkens maar dezelfde missie moet doen dan wel suf dat je niet eerst effe het spel kan saven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Ja misschien stomme topic maar uh als je in je eigen crib telkens maar dezelfde missie moet doen dan wel suf dat je niet eerst effe het spel kan saven. Nee, je hoeft niet telkens dezelfde missies te doen. Je kunt na iedere missie altijd je spel saven in het huis in Grove Street. Je hoeft, om de verhaallijn uit te spelen geen enkel savehouse te kopen (wel de Airstrip maar dat is een propertie en komt later in het spel. Wang Cars is niet verplicht geloof ik) Daarnaast krijg je in het spel vanzelf savehouses op de andere eilanden. Maar als je wilt kun je altijd alleen in The Johnson House (Grove Street) saven en wel gewoon alle missies doen (alleen heb je dan veel reistijden :-) ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MichelPS2 Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 :huh: N00b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 (bewerkt) Beetje dimmen he. Niet iemand anders beledigen voor noob. Zo zijn we allemaal voor de eerste keer met gta begonnen. Bewerkt: 28 december 2004 door petersmurfje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.