Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo iedereen kent er iemand en mod tool voor auto's want ik snap niiks van al die tutorials.

dus ik zoek ene tool waarbij je de mod laad en die tool zet alles automatisch op de juist plek zodat ikzelf niks moet doen.is die er? :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, die is er:SAMI

Dit is een mod installer.

Hij is hier te downloaden :)

LET OP Je kan geen scooters instaleren met de installer!

Je hebt ook V1 nodig om mods te kunnen instaleren!

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Rechtsonder in het beginmenu van SA Staat niks

V1.1: Rechtsonder in het menu staat V1.1

V2: Rechtsonder in het menu staat V2

Als je V2 hebt is hier een Downgrader te downloaden.

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:

SAMI is een mogelijke optie, maar een betere keuze zou GGMM zijn. Net als SAMI is het ook een automatische installer, maar kwalitatief is GGMM beter (in mijn ogen). Je kunt GGMM hier downloaden en tevens vind je hier een video-tutorial. Kijk maar welke je het beste vind voor jezelf, maar ik zou voor GGMM gaan als ik je was. :Y

Geplaatst:
oja en weet er iemand een site voor coole auto mods?

Laat ik je direct een link geven naar een topic waar je heel veel van die sites vindt, want er zijn momenteel echt talloze sites te vinden waar je mods van kunt downloaden. In dit topic vind je een hele rij met vooral grote sites waar je mods van kunt downloaden. Daarnaast kun je via Google natuurlijk ook een paar sites zoeken, maar ik denk dat het grootste en belangrijkste wel in dat rijtje staat. :)

Geplaatst:

ik heb het geprobeerd maar ik snap er gewoon helemaal niks van maar dan echt niks hé moet je paketten downloaden ofzo?want als ik gewoon een mod download dan krijg ik een readme en sttat er zo'n hele uitleg waar ik gene zak van snap dus aan het programma heb ik dan ook niet veel hé :cry:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...