Jump to content

Armax

Recommended Posts

Geplaatst:

volgens mij kun je hem alleen kopen.

je kunt hem op internet kopen bij bijvb bol.com daar heb ik hem zelf ook gekocht.

later zag ik hem ook in de mediamarkt liggen voor 20 euro. :D

Geplaatst:

Klopt, armax is volgens mij niet legaal downloadbaar.

Het jammere aan Armax is dat hij niet zo heel bekend is. Daarom staan ze ook niet op de vergelijk sites :(

Als je de goedkoopste wil, zal je gewoon alle sites af moeten gaan ;)

Geplaatst:
Moet je Armax Downloaden of kopen en waar

ja dat vind ik een goede vraag!!! en als je het kunt kopen waar dan en als je het kan downlowden welke site dan? :dans:

Geplaatst:
Nergens.. Hij is niet downloadbaar op een legale site..

Zoals The GamerII al zij: het is niet downloadbaar, je moet persee het schijfje hebben, want daar gaat het tenslotte om. Armax is eigenlijk een soort groot bestand wat bestanden van de pc naar de ps2 kan converteren. Dus je kan er O.A. een cheat device opzetten. Je kan het ook gebruiken voor savegames, om ze te uploaden, of te downloaden. Ik heb geen idee waar het te koop is, ik heb even op bol com gekeken, maar daar hebben ze hem niet.

Geplaatst:
Armax is eigenlijk een soort groot bestand wat bestanden van de pc naar de ps2 kan converteren. Dus je kan er O.A. een cheat device opzetten. Je kan het ook gebruiken voor savegames, om ze te uploaden, of te downloaden. Ik heb geen idee waar het te koop is, ik heb even op bol com gekeken, maar daar hebben ze hem niet.
Armax moet je niet vergelijken met een groot bestand, het is een programma en in de allereerste plaats een cheatdevice. Bij armax zitten vaak nog wat extra programma's, één van die programma's is Max Memory Manager om gegevens van en naar de Memory-Card te verplaatsen, kopiëren en verwijderen. En armax is wel degelijk te koop bij bol.com vanaf €25. Ik heb ook begrepen dat armax te koop zou zijn bij Media Markt maar iig niet bij de Media Markt in Utrecht dus misschien bij de grotere wel, maar daar kan je beter even telefonisch naar informeren. Succes :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...