Sjorszzz Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Hallo ik was laats een keer online aant playen met SA MP en toen viel ik in een soort gat op het strand in los santos. daarna kon ik op de bodum van de zee lopen zonder zuurstof te halen heel raar. maar later hoorde ik dat dit een bug of zow iets was. ik weet niet precies wat dit is maar ik zou wel willen weten of dit ook op de ps2 kan op de bodum lopen van de zee? zo ja hoe moet dat? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Dit kan Bij Palomino Creek heb je ten noorden van het dorp een soort knooppunt. Ten noorden daarvan heb je water. Dan moet je duiken, naar een grote rots onder water, en daar val je dan een stukje, en dan land je op de bodem en dan kun je daar gewoon lopen Reageren
JasonStatham Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Dit kan Bij Palomino Creek heb je ten noorden van het dorp een soort knooppunt. Ten noorden daarvan heb je water. Dan moet je duiken, naar een grote rots onder water, en daar val je dan een stukje, en dan land je op de bodem en dan kun je daar gewoon lopen Kan je misschien een kaart geven waar dit precies kan. dan ga ik het zo ook ff doen Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 je kunt met de ps2 ook online gaan hoor dan heb je alleen een usb kabel nodig een een action replay max. maar bedankt voor de antwoorden. maar zou je er een kaartje bij kunnen geven waar precies? en zijn er nog meer plaatsen ook echt op de bodum van de zee en niet een meertje zoals je zegt? Reageren
Las Vegas Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 je kunt met de ps2 ook online gaan hoor dan heb je alleen een usb kabel nodig een een action replay max.maar bedankt voor de antwoorden. maar zou je er een kaartje bij kunnen geven waar precies? en zijn er nog meer plaatsen ook echt op de bodum van de zee en niet een meertje zoals je zegt? Met SAMP kan je ook 1 iemand onder water laten gaan en dan teleporteer je hem met auto of zonder, Zo kan je ook onder water rijden/lopen zonder te ademen met gta offline kan het ook met de watertool. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) Kijk hier Bron: >>KLIK<< Bewerkt: 1 september 2007 door MartyCeha Reageren
Big Boss Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Is eigenlijk een glitch. Een paar mensen (waaronder Typhoon) hadden die toevallig gevonden in de SA-MP server van Mr.Green. Hier een filmpje. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 op die plek waar dat filmpje van is gemaakt kun je ook op die zelfde plek op de zeebodum lopen met bijvb. gewoon de ps2? zonder dat je in die server zit dus Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Ja, als je maar via de plek die ik aangaf onder water gaat, dan kun je daar gewoon heen lopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.