Sjorszzz Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Hallo ik heb iets op een site gelezen dat er een 1 of ander verborgen ghost town in san andreas moet zitten. klopt dit ??? zo ja hoe kan ik daar komen? want het zit als het goed is verborgen net zo iets als liberty city in san andreas. als iemand hier meer van weet hoor ik het graag. want ik wil er een kijkje gaan nemen want ik dacht dat ik alles al wel had gedaan wat in san andreas te doen en zien is. maar nu lees ik dit ergens op een site. ik weet helaas niet meer welke site dus kan geen link geven. ik hoor het wel Reageren
Bigstijn Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Hallo ik heb iets op een site gelezen dat er een 1 of ander verborgen ghost town in san andreas moet zitten.klopt dit ??? zo ja hoe kan ik daar komen? want het zit als het goed is verborgen net zo iets als liberty city in san andreas. als iemand hier meer van weet hoor ik het graag. want ik wil er een kijkje gaan nemen want ik dacht dat ik alles al wel had gedaan wat in san andreas te doen en zien is. maar nu lees ik dit ergens op een site. ik weet helaas niet meer welke site dus kan geen link geven. ik hoor het wel Er zijn inderdaad 2 ghosttowns, maar dit is niks ergs. Eentje kan je op een top van de berg plak bij Las Pasadas vinden, en de andere licht links van Area 69 en dichtbij de Bodybags easteregg. Je kan ze niet over het hoofd zien. Maar ze zijn niet verborgen, deze ghosttowns zijn gewoon een teken van realiteit, je moet in beide voor een missie zijn. In de missie: Interdiction kom je in ghosttown 1, en in de missie Misappropriation kom je in de andere ghosttown . Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Tenzij je dit bedoelt: Klik Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 bigtsijn, hoe bedoel je daar moet je voor een missie zijn??? als je die missies doet kom je er dan vanzelf in??? of bedoel je dat niet graag iets duidelijker vertellen hoe je daar moet komen? als het kan stap voor stap net als die andere Ghost town via die zero shop Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 bigtsijn,hoe bedoel je daar moet je voor een missie zijn??? als je die missies doet kom je er dan vanzelf in??? of bedoel je dat niet graag iets duidelijker vertellen hoe je daar moet komen? als het kan stap voor stap net als die andere Ghost town via die zero shop De missies spelen zich af in dat gebied, bedoelde Bigstijn. Maar dat is niet echt een Ghost Town, gewoon een dorpje wat in vergetelheid is gekomen en waar niemand meer woont. Je kunt er overigens gewoon naartoe rijden, vliegen, fietsen of hoe je dat ook wilt... Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 oke bedankt maar dan ga ik tog maar voor die ghos town via die zero shop. lijkt me iets leuker om is een keer te zien Reageren
The GamerII Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 De 'Ghost Town' in de Zero RC shop is 'geen echte Ghost Town, het is gewoon simpel weg een fout in het spel.. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Dat ghosttown is tgg gewoon een klein simpel stukje van San Fierro in de HIU ?? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) Dat ghosttown is tgg gewoon een klein simpel stukje van San Fierro in de HIU ?? Als je de topic hebt gelezen die Blue Yoshi gaf, dan kon je de posts van Lantyz lezen dat de Ghosttown een plekje is in de HIU Dat plek is een onderdeel van een cutscene Zie hier een quote van Lantyz: Ter verduidelijking, deze zogenaamde 'spookstad' bevindt zich niet in de blue hell en is geen easter egg. Wat je ziet is het hidden interior van de Doherty Garage. Dit interieur wordt gebruikt in een aantal cutscenes waarin de omgeving te zien is, vandaar dat je onder andere Wang Cars en Cranberry Station ook kunt zien.Dat je via de missie Beefy Baron in Hemel E van het hidden interiors universe terecht kunt komen heb ik vaker gehoord, maar ik heb het zelf nooit geprobeerd. Ik kan ook niet verklaren wat het interiors universe met deze missie te maken heeft. In ieder geval was het interior uiteraard al lang en breed bekend, en is het ook te bereiken via de Ganton Gym en het Warehouse. Bewerkt: 1 september 2007 door GTA_XP Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 zijn er nog meer van dit soort rare dingen in San andreas bijvb in cutscene komen zonder dat die zich zelf afspeeld? EDIT post niet naar liberty city in San Andreas want die ken ik al Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Ja, maar dan kom je wel alleen in het gebied waar die Cutscene zich afspeeld. Zoals The Welcome Pump, Wu Zi Mu's, Restaurant, Sweet's huis, Country Politiebureau, Record Company Hallway, Diner, OG Loc's huis, B Dup's Huis, Helena's huis, Caligula's Bureau, Katie's Huis, Ryder's huis, B Dups Crack Paleis, Four Dragons Concierge hok, Michelle's Huis, Angel Pine Motel, Millie's Huis, Four Dragons Management kamer en Francis International Airport. De bron moge duidelijk zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.