nix286 Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 ik hoop dat deze mooi is want dit is mijn 1e wallpaper kan ik ook iets vragen aan de pro's kunnen jullie me wat brushes aanbieden weet niet waar te vinden Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) deviantart Kan je nog veel meer krijgen enz Ik vind je wallpaper mooi voor je eerste maar probeer de zijkanten van de render zachtjes weg te brushen/gummen zodat het mooi overloopt(blend) in de achtergrond Het formaat is nogal raar want een wallpaper is voor op je scherm en dit formaat scherm ken ik niet maar dat maakt niet zoveel uit dan geef je het gewoon een andere naam 7,8 voor je eerste Bewerkt: 1 september 2007 door EyeOnMe Reageren
Tunix Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 deviantart Kan je nog veel meer krijgen enz Misschien kan je ook nog de link geven? Hier is 'ie. Dan staat er bovenaan "Search" en dan typ je 'Brushes' in oid. kunnen jullie me wat brushes aanbieden weet niet waar te vinden Kijk eens hier, ook erg handig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.