Jump to content

Aanvraag: Project Blik op de Weg

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Wie kent Blik op de Weg niet, het beste verkeersprogramma van Nederland met de mooiste Volvo's en natuurlijk hun oplegger! Nu is er veel commotie omdat Koos van Spee samen met SBS, Blik op de Weg van de buis af wilden hebben (uiteraard denkt SBS alleen om geld) en Koos van Spee kan alleen om zijn imago denken.

Nu zou ik het leuk vinden (en heel veel anderen denk ik) als iemand die goed in auto's modden is de Volvo na mod en het liefst als dat kan met de Flitslampen in de grill uiteraard! Ik dacht aan de grijze Volvo V70, een paar plaatjes:

-Volvo V70

- Indeling knipperlampen (oudere versie)

- Op het einde van de trailer zie je de volvo die ik bedoel (zie ook in de trailer de details van de auto, booskijker, velgjes, spoiler)

- Ze hebben ook deze

Ik zou met die auto graag een mooie trailer willen maken en ik zoek dus iemand die de auto wilt maken. Meer informatie kan je altijd aanvragen via mijn msn (pm). Graag iemand met een beetje ervaring, want makkelijk zal het niet gaan en details zijn natuurlijk mooi.

Ik hoor het! :cya:

Bewerkt: door Grove St.
Geplaatst:

Nou die auto met booskijkers is niks meer dan een V70R van de vorige serie (2005/2007) Anyway ik zelf kan niet auto's modden maar zal kijken of ik de basis kan vinden waar iemand verder op door kan modden.

Greetz :sigaar:

PS voor welke GTA is het?

Het is voor GTA SA, wel moet diegene dan toestemming hebben van de eigenaar. En tja, ik vind die Volvo best strak eruit zien, zoveel verschil is er niet tussen die en een president uitvoering. Beter dan die standaard Volvo's, Fiats, Mondeo's van Weg misbruikers :N:D

Bewerkt: door Grove St.
Geplaatst:

Leuk idee

blik op de weg is het enige tv programma dat ik kijk :puh:

maar ik kan geen sa spelen dus ideetje om ze voor vc ook te maken

als de dff niet gelocked is kunnen jullie hem dan naar mij pben dan maak ik hem gereet voor vc :cya:

Geplaatst:

Geen idee, maar dat moet toch wel te modden zijn? De FBI heeft achterglas in ieder geval die flikkerlampen. ^_^

Geen idee, maar dat moet toch wel te modden zijn? De FBI heeft achterglas in ieder geval die flikkerlampen. ^_^

Het is volgens mij mogelijk met memory hacking de snelheid van de knipperlichten enzo te veranderen , maar volgens mij kan je niet meer als 1 knipperlicht bij de FBI. Wat zóu kunnen is dat je een V70 ® pakt , daar zo'n knipperlicht op het dak (Klik!) op zet en dan het FBI licht daar laten knipperen.

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Liever geen lichtkast op het dak, ikt bedankt voor de link. Ik hoop dat er nog intresse is! Zoniet, dan moet ik tot periode 2 á 3 wachten op het GLR, daar krijgen we dan ook 3DSMax en Zmoddeler (deze weet ik niet 100% zeker) ^_^

Geplaatst:

Iemand hier met moddeling skills? Want ik heb zModeler2 maar ik weet niet hoe ik dat in hemelsnaam gebruik om objecten te veranderen :puh: Alleen dingen deleten lukt mij :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...