Jump to content

Skin ook in missie filmpjes?


DB10

Recommended Posts

Ik download wel eens skins, maar mjin vraag is hoe kan ik die skins ook in de missiefilmpjes zien of is daar dan een speciaal bestand voor nodig wat de maker erbij heeft gedaan?

Alvast bedankt ;)

als goed is, is hier geen oplossing vor, de tommy vercetti skin zit zo in de missie's geprogrammeerd.

:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

De cutscenes zijn volgens mij allemaal geprogrammeerd in de main.scm. Nou weet ik dat het in SA mogelijk is om in bijvoorbeeld het begin je kleren aan te passen, dus ik denk dat het op een soortgelijke manier ook wel mogelijk is om de skin van Tommy aan te passen in cutscenes. (Ik wist trouwens niet eens dat skins niet werken in cutscenes)

Kijk eens in de Master Tutorial List in de moddingfora voor uitleg hoe je de main.scm kan openen en aanpassen.

Link to comment
Delen op andere websites

"Niet zo snel zien staan" in de main.scm? Vind je t gek, het is een gigantisch tekstbestand als ie eenmaal omgezet is. Gebruik eens een zoekfunctie (Ctrl+F) (=> term "skin") en ga zo door het bestand heen. Ik kan zo niet voor je kijken; heb zo gauw geen SCM Tool voor VC tot mn beschikking en heb weinig tijd/zin om die te downloaden.

(Of bedoelde je niet zo snel zien staan in de MTL? Download dan gewoon een SCM Tool voor VC en kijk zelf)

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat je gewoon een custom skin in filmpjes ziet , tenminste dat was bij GTA III wel en er is weinig verandert in dat opzicht ;) Ik zal het nog even nakijken en eventueel een screen posten.

Niet dus , foutje van mij.

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat je gewoon een custom skin in filmpjes ziet , tenminste dat was bij GTA III wel en er is weinig verandert in dat opzicht ;) Ik zal het nog even nakijken en eventueel een screen posten.

Niet dus , foutje van mij.

Greetz :sigaar:

Ok iedergeval bedankt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je cheats gebruikt (Bijvoorbeeld de Mercedes Skin), zie je die gewoon wel in de missie-filmpjes. Althans, dat is bij mij zo ^_^

Veel plezier verder :tu::cya:

Ja dat heb ik ook hoor, maar vond het leuk om een aangepaste Tommy te hebben met andere kleding dan de standaard die ik nu wel ken. Dan is het ook wel mooi als het in het missiefimlpje zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik dé oplossing heb. Als je een TXD Editor heb , moet je gewoon even GTAIII.img zoeken en dan player1.txd zoeken en vervangen door je eigen skin. Deze word dan ook geladen bij missie filmpje ;)

Greetz :sigaar:

Kan dat ook met img tool of moet ik gaan zoeken naar een txd editor?

@ K.O.:

Ja in de MTL.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan niet met de IMGTool. Je kan wel de player1.txd extracten naar je bureaublad, maar het bestand wijzigen moet toch echt met TXD Workshop, hier te downloaden. Je opent gewoon het txd bestand, exporteert de bitmap naar bijv je bureaublad, opent die in Paint, plakt de nieuwe texture/skin er overheen, slaat hem op, importeert hem in de texture, slaat hem op, importeert hem in gta3.img (dat dus weer wel met de IMG Tool), rebuild archive en klaar is kees. Begrijp je dit niet helemaal? In de MTL staan zeer duidelijke tutorials met instructies hoe je een texture moet wijzigen.

(Tevens behoort dit topic onderhand wel tot de moddingfora, niet waar)

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan niet met de IMGTool. Je kan wel de player1.txd extracten naar je bureaublad, maar het bestand wijzigen moet toch echt met TXD Workshop, hier te downloaden. Je opent gewoon het txd bestand, exporteert de bitmap naar bijv je bureaublad, opent die in Paint, plakt de nieuwe texture/skin er overheen, slaat hem op, importeert hem in de texture, slaat hem op, importeert hem in gta3.img (dat dus weer wel met de IMG Tool), rebuild archive en klaar is kees. Begrijp je dit niet helemaal? In de MTL staan zeer duidelijke tutorials met instructies hoe je een texture moet wijzigen.

(Tevens behoort dit topic onderhand wel tot de moddingfora, niet waar)

Harstikke bedankt ;) Ja begint er steeds meer op te lijken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...