TheGtaSecret Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 misschien ben ik wel dom maar ik kan bij stats niet echt goed vinde hoeveeel procent ik het spel precies heb uitgespeeld.. weet iemand waar ik precies dit kan zien?? prettige feestdagen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Al een bij Misc. geprobeert ? Weet zelf ook niet meer hoor... :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanandreas9 Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Start , Misc , en bij de eerste regel staat hoeveel procent je hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Al een bij Misc. geprobeert ?Weet zelf ook niet meer hoor... :rolleyes: eerst zet je het op pouze en dan game play (denk ik ) allersiens vanonder rechts en dan misc het eerste dat je tegen komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cypress Hill Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Je zet je game op pauze dan ga je naar stats dan naar misc en helemaal vanboven zie je staan hoeveel procent je al hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.