Sjorszzz Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Hallo, ik wil graag weten of het mogelijk is om bijvoorbeeld een snowmod te instaleren op de pc en er dan een foto of screen van maken van het besneeuwde landschap. en dan vervolgens die foto/screen over te zetten naar de ps2? zodat als ik op de ps2 gta aan het doen ben die foto/screen kan bekijken? net of ik die foto op de ps2 in de game heb gemaakt het is namelijk voor een grapje om iemand voor de gek te houden >>> Door Wazuup: Verplaatst naar computer talk, aangezien dit niets met modding te maken heeft.<<< Reageren
K.O. Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Nou weet ik niks van de PS2 af, maar met het eerste gedeelte kan ik je wel helpen Foto's maken kan natuurlijk met de standaard Camera (als we het over GTA SA hebben). De afbeeldingen worden dan vervolgens gewoon opgeslagen in Mijn Documenten\GTA San Andreas Userfiles\Gallery\. Een andere mogelijkheid is om op Print Screen te drukken op het toetsenbord. Deze knop vind je rechts van de F12. Vervolgens open je Paint, Ctrl-V (plakken), en sla je m ergens op. Nóg een andere mogelijkheid is om een soort van desktop recorder te gebruiken, zoals Fraps. Met Fraps 2.8.2 klik je ingame dan op F10 en de afbeelding wordt opgeslagen in de door jou bepaalde directory. Mogelijkheden genoeg. Nu kun je dit bestand op een USB stick zetten of Memorycard ofzo en die vervolgens in je PS2 doen. Nou is de grote vraag alleen of er voor de PS2 een soort van Image-viewer bestaat zoals de Windows-viewer voor afbeeldingen op de computer zodat je m daadwerkelijk kan bekijken. Daar weet ik dus niks vanaf. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.