Jump to content

Hotmail doet het niet.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo beste forummers :tu: .

Ik heb sinds gister een probleem namelijk: Ik kan niet meer me MSN mail bekijken als ik dan op me postvak klik duurt het even en dan krijg ik een heel wit scherm en na 10 minuten staat er er is een fout ofzo en dan krijg je iets heel raars :? .

Wie ow wie heeft hetzelfde probleem of kan mij helpen?

Alvast bedankt :tu: .

MVG,

gtaman122 :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

dit probleem hebk ook, gister op een laptop toen d8k dat et daar aan lag maar nu lukt et ook neit op men PC, moet haast wel aan hotmail/windows live mail liggen

uhm edit, na heeeeel lang laden kan k men mail wel zien via live mail maar de lay-out is een beetje anders...

vaag man

Bewerkt: door SoaDT0M
Geplaatst:

Ik heb sinds gister een probleem namelijk: Ik kan niet meer me MSN mail bekijken als ik dan op me postvak klik duurt het even en dan krijg ik een heel wit scherm en na 10 minuten staat er er is een fout ofzo en dan krijg je iets heel raars :? .

MVG,

Ik had dat 2 dagen geleden,maar welke msn heb je?WLM of MSN(dus het vroegere)?

Geplaatst:

MVG,

Ik had dat 2 dagen geleden,maar welke msn heb je?WLM of MSN(dus het vroegere)?

Ik heb Live.

Geplaatst:
ik heb dit probleem al een aantal dagen en nu kan ik myn mailtjes niet lezen en dat wil ik wel :N

Oke sorry dat ik het zeg maar dat is al een opluchting ik dacht dat het een soort virus of wat dan ook is/was.

Geplaatst:

Dus ik ben niet de enige :7

Ik moet iedere dag mijn e-mail bekijken of ik iets heb ontvangen!

Maar de hotmail kan niet eens een halve MB downloaden :O

Het duurt gigantisch lang! :duh:

Geplaatst:

er zijn problemen met de DNS server van planet/KPN waardoor je met o.a hotmail, Ebay ect. moelijk/geen verbinding kan maken

Geplaatst:
er zijn problemen met de DNS server van planet/KPN waardoor je met o.a hotmail, Ebay ect. moelijk/geen verbinding kan maken

Zal dit nog heeeeel lang gaan duren?

Geplaatst:

Wat raar dat Hotmail het bij jullie niet doet, bij mij doet hij het gewoon prima. :?

Niet dat ik garandeer dat het werkt, maar hebben jullie het met Mozilla Firefox geprobeerd?

Geplaatst:
Wat raar dat Hotmail het bij jullie niet doet, bij mij doet hij het gewoon prima. :?

Niet dat ik garandeer dat het werkt, maar hebben jullie het met Mozilla Firefox geprobeerd?

Nee ik gebruik gewoon Internet Explorer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...