-Omar- Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Hallo beste forummers . Ik heb sinds gister een probleem namelijk: Ik kan niet meer me MSN mail bekijken als ik dan op me postvak klik duurt het even en dan krijg ik een heel wit scherm en na 10 minuten staat er er is een fout ofzo en dan krijg je iets heel raars . Wie ow wie heeft hetzelfde probleem of kan mij helpen? Alvast bedankt . MVG, gtaman122 Reageren
TomHagen Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) dit probleem hebk ook, gister op een laptop toen d8k dat et daar aan lag maar nu lukt et ook neit op men PC, moet haast wel aan hotmail/windows live mail liggen uhm edit, na heeeeel lang laden kan k men mail wel zien via live mail maar de lay-out is een beetje anders... vaag man Bewerkt: 1 september 2007 door SoaDT0M Reageren
sevaboy Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Hallo beste forummers .Ik heb sinds gister een probleem namelijk: Ik kan niet meer me MSN mail bekijken als ik dan op me postvak klik duurt het even en dan krijg ik een heel wit scherm en na 10 minuten staat er er is een fout ofzo en dan krijg je iets heel raars . Wie ow wie heeft hetzelfde probleem of kan mij helpen? Alvast bedankt . MVG, gtaman122 Ik had dat 2 dagen geleden,maar welke msn heb je?WLM of MSN(dus het vroegere)? Reageren
-Omar- Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Hallo beste forummers .Ik heb sinds gister een probleem namelijk: Ik kan niet meer me MSN mail bekijken als ik dan op me postvak klik duurt het even en dan krijg ik een heel wit scherm en na 10 minuten staat er er is een fout ofzo en dan krijg je iets heel raars . Wie ow wie heeft hetzelfde probleem of kan mij helpen? Alvast bedankt . MVG, gtaman122 Ik had dat 2 dagen geleden,maar welke msn heb je?WLM of MSN(dus het vroegere)? Ik heb Live. Reageren
Evan Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 ik heb dit probleem al een aantal dagen en nu kan ik myn mailtjes niet lezen en dat wil ik wel Reageren
-Omar- Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 ik heb dit probleem al een aantal dagen en nu kan ik myn mailtjes niet lezen en dat wil ik wel Oke sorry dat ik het zeg maar dat is al een opluchting ik dacht dat het een soort virus of wat dan ook is/was. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Dus ik ben niet de enige Ik moet iedere dag mijn e-mail bekijken of ik iets heb ontvangen! Maar de hotmail kan niet eens een halve MB downloaden :O Het duurt gigantisch lang! Reageren
-Omar- Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 En daarna heb je hotmail light Reageren
G13nn Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 er zijn problemen met de DNS server van planet/KPN waardoor je met o.a hotmail, Ebay ect. moelijk/geen verbinding kan maken Reageren
-Omar- Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2007 er zijn problemen met de DNS server van planet/KPN waardoor je met o.a hotmail, Ebay ect. moelijk/geen verbinding kan maken Zal dit nog heeeeel lang gaan duren? Reageren
G13nn Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 ze stellen alles in het werk om het op te lossen Reageren
Evan Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 (bewerkt) jaah en hier is de tydelyke oplossing omdat ik dit probleem en heel veel andere mensen ook hebben heb ik ff gegoogled en ik vond dit: een mail check programmatje die ook hotmail leest het werkt heel simpel en zo kan ik ook myn mailtjes lezen graag gedaan voor hulp PB me maar Bewerkt: 2 september 2007 door Evan Reageren
Gangsta Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Wat raar dat Hotmail het bij jullie niet doet, bij mij doet hij het gewoon prima. Niet dat ik garandeer dat het werkt, maar hebben jullie het met Mozilla Firefox geprobeerd? Reageren
-Omar- Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Wat raar dat Hotmail het bij jullie niet doet, bij mij doet hij het gewoon prima. Niet dat ik garandeer dat het werkt, maar hebben jullie het met Mozilla Firefox geprobeerd? Nee ik gebruik gewoon Internet Explorer. Reageren
G13nn Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 het is gewoon een DNS probleempje bij KPN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.