Jump to content

Hotmail doet het niet.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hier werkt ook alles prima, probeer eens een andere Browser of probeer een mailclient. succes! greetz Joshoon

Geplaatst: (bewerkt)

de win XP uitleg:

ga naar start>verbindingen>druk rechts op de verbinding die je gebruikt en druk op eigenschappen

je komt dan als het goed is in een status schermpje

druk op eigenschappen in dat scherm

dan zie je een tabel met deze verbinding heeft de volgende onderdelen nodig:

druk op internet protocol versie 4 en dan eigenschappen

wanneer automatisch een DNS server toewijzen niet aan is kies daarvoor, anders de volgende DNS server adressen kiezen: bij het eerste vakje voer je dan 208.67.222.222 in

dan Ok en ben je klaar als het goed is werkt alles dan weer

vergeet niet om zodra het probleem is opgelost het weer op automatisch te zetten

(dit is even uit het hoofd, er kunnen foutjes in zitten maar ik ben te lui om te kijken hoe het precies was)

dat van jou heeft as I said, geen invloed en wat ik aangaf is de probleem, en het andere wat ik aangaf is de oplossing

Bewerkt: door G13nn
Geplaatst:
de win XP uitleg:

ga naar start>verbindingen>druk rechts op de verbinding die je gebruikt en druk op eigenschappen

je komt dan als het goed is in een status schermpje

druk op eigenschappen in dat scherm

dan zie je een tabel met deze verbinding heeft de volgende onderdelen nodig:

druk op internet protocol versie 4 en dan eigenschappen

wanneer automatisch een DNS server toewijzen niet aan is kies daarvoor, anders de volgende DNS server adressen kiezen: bij het eerste vakje voer je dan 208.67.222.222 in

dan Ok en ben je klaar als het goed is werkt alles dan weer

vergeet niet om zodra het probleem is opgelost het weer op automatisch te zetten

(dit is even uit het hoofd, er kunnen foutjes in zitten maar ik ben te lui om te kijken hoe het precies was)

dat van jou heeft as I said, geen invloed en wat ik aangaf is de probleem, en het andere wat ik aangaf is de oplossing

He ik snap er ff niks meer van wat moet ik nou doen? Wat jij hierboven schrijft?

Geplaatst:

Het hotmailprobleem schijnt te liggen bij mensen die een provider hebben dat eigendom is van de KPN (zoals bv Planet en HetNet) Ik zelf heb geen problemen met mijn emails lezen maar ik kan niks downloaden op de hotmail/msn site.

Het probleem ligt dus niet bij jullie maar bij Microsoft en/of de KPN.

Geplaatst:

dat zij ik al, de DNS van KPN functioneerde niet naar behoren maar om het probleem direct op te lossen moet je dat bij de gebruiker doen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...