Jump to content

Ik kom niet verder

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik hoop dat jullie me kunne helpe.. ik heb een psp met GTA VCS ik heb steeds missies gedaan maar als ik nu op de Map kijk dan staan er geen missies meer bij.. ik heb alle gebouwen en alle missies daarvan gehaald, wat moet ik nu nog ndoen om die andere missies vrij te krijgen?

Geplaatst:

Ik denk dat je dan de Story-line hebt uit gespeeld. Dat betekent dat je de hoofdmissies, van echte uitgevers hebt gedaan. Hier op WikiGTA kan je alle zijmissies bekijken en hier is een lijst wat je moet behalen voor 100%. Veel suc6 ;)

Geplaatst:
Ik denk dat je dan de Story-line hebt uit gespeeld. Dat betekent dat je de hoofdmissies, van echte uitgevers hebt gedaan. Hier op WikiGTA kan je alle zijmissies bekijken en hier is een lijst wat je moet behalen voor 100%. Veel suc6 ;)

ow bedankt maar is die andere 50% van de side-missions? ik moet nu dus al die races enzo doen om het uit te spelen, geen missies meer zoals deze? :N

Geplaatst:
Nee, nadat je Last Stand hebt gespeeld komen er geen hoofdmissies meer.

Hoe gaat die missie las stand want ik weet nie zeker ofk die gehad heb

Geplaatst: (bewerkt)
Nee, nadat je Last Stand hebt gespeeld komen er geen hoofdmissies meer.

Hoe gaat die missie las stand want ik weet nie zeker ofk die gehad heb

Op Wikigta kun je lekker lezen hoe deze fijne missie gaat (***) missie ^_^

trouwens welkom op het forum !!!

Bewerkt: door Dark_Zemy
Geplaatst: (bewerkt)

The Last Stand is een missie waarbij je met de Hunter naar een wolkenkrabber moet vliegen en daar met je raketten of geweer alle bewakers af moet schieten. Dan schiet één van de bewakers op je en vliegt je helikopter in brand, en land je op het dak. Dan ga je naar binnen en moet je allemaal bewakers omleggen en dan verschijnt er op een gegeven moment een helikopter die je kapot moet schieten. Dan kom je op het dak en daar staan Martinez en Diego Mendez. Die moet je ook omleggen en dan is je Mission Passed! En... Heb je hem al gedaan? :puh:

Trouwens, ik heb hem in twee keer gedaan.

Bewerkt: door Tunix
Geplaatst:

Het lijkt me wel heel sterk als je niet wist dat Last Stand de laatste missie was, tenzij je alle cutscenes wegklikt. En daarna zie je ook nog eens de credits, om nog maar eens duidelijker te maken dat het het einde is. Het kan ook zijn dat je nog een telefoontje moet ontvangen en dat dat wat later is dan normaal. En dat je 50% hebt hoeft niks te zeggen, want in principe kan je al met 40% de storyline hebben uitgespeeld ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...