The GamerII Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) Na ongeveer een jaar niet meer gephotoshopt te hebben (brushen met renders etc), ben ik weer begonnen: Rate and comments Deze heb ik gister(1 september gemaakt) Een van de eerste tuts die ik leerde, de motion blur, en waarmee ik vele plaatjes heb gemaakt: Snel even gemaakt: Denet gemaakt: Even een mooie foto bewerkt: More creations coming soon.. Bewerkt: 4 september 2007 door The GamerII Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Ik vind dit niet zo'n goede sig want, de BG is Zwart/Wit en de render is meer bruin achtig en de render is veel te licht gemaakt. Je tekst vind ik wel mooi waar heb je die gedownload? Ik geef je er een 6,5/10 voor. Blijf goed oefenen en volg Tut's Reageren
The GamerII Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 De background en brushes zijn meer wat bruinig. Heb je een goeie tut site, ik gebruikte FutureDesigning, alleen dat is tijdelijk offline.. About font.. ik zou 't echt niet meer weten :$ Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) www.dutchdesignz.com staan vaak goeie tut's op Bewerkt: 1 september 2007 door JeremyGFX Reageren
The GamerII Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Dankje, ik zal even kijken Reageren
adaox Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 de ene sig wat beter dan de andere, niet slegt in elk geval! final fantasy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.