Jump to content

Probleem opstarten Vice City


Bigstijn

Recommended Posts

Beste Leden,

Ik heb een vraagje over vice city, ruim 3/4 maanden geleden kocht ik Vice City na veel speelplezier van San Andreas. Alleen nu hangt er het volgend probleem rond: Er blijft een soort van draaiende cd in beeld, ik heb echt alles geprobeert. Alle systeem eisen na-gecheckt, de drivers geupdate. Maar het probleem is nog niet verholpen. Ook vreemd is dat er geen plaatje bij Deze Computer staat. Ik heb hier nog even een voorbeeld van wat er gebeurt:

vicecityproblemdc0.jpg

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen, alvast bedankt :)!

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je het spel voor het probleem gespeelt, of was het probleem gelijk toen je het spel kocht en installeerde?

Anders kan je misschien ook nog een NO-CD Crack installeren, omdat ik zelf ook met CD niet kan spelen..

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je het spel voor het probleem gespeelt, of was het probleem gelijk toen je het spel kocht en installeerde?

Anders kan je misschien ook nog een NO-CD Crack installeren, omdat ik zelf ook met CD niet kan spelen..

Nee, ik heb het spel nog niet kunnen bespelen. Ik wil het spel gewoon graag legaal kunnen spelen, dus ik ga geen illegale activiteiten instaleren.

Edit: Ik heb Vice City 10 keer overnieuw geinstaleerd, een keer zelfs de map na het deinstaleren gedelete maar het helpt allemaal niet. Ik doe gewoon Vice_City_Play erin, dat is ook de disk om te spelen.

Bewerkt: door Bigstijn
Link to comment
Delen op andere websites

Dat je even een cd'tje ziet als je hem opstart hoort, maar niet continue.

het kan zijn, dat er wat fout is gegaan bij de installatie, of misschien dat je de verkeerde cd erin hebt gedaan, maar dat lijkt me niet, ik kan een screen maken van mijn bestandsmap moet ik vc alleen weer ff installeren.

:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Probleem komt ook vaak voor als er op de achtergrond emulatiesoftware meedraait. Dat kan dus heel wat zijn, Daemon Tools of Clone CD bijvoorbeeld, maar ook diverse brandprogramma's. Zorg dat deze programma's uitstaan als je probeert te starten, want het kan zijn dat ze botsen met de beveiliging en dan start hij simpelweg niet op. In principe is het voldoende om ze uit te zetten, mocht je ze hebben, maar verwijderen mag ook als je dat beter lijkt.

Overigens is een no-cd crack niet illegaal, maar wordt deze meestal voor illegale doeleinden gebruikt. Gebruik van een dergelijke crack is dus legaal, maar er wordt geen hulp aan verleend. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een patch gedownload zodat alle grafische problemen verholpen werden, het werkte succesvol! Ik kan nu lekker Vice City spelen. Bedankt voor jullie hulp, vooral VWO-er en -matthijs- bedankt. We hebben het probleem verder verholpen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...