Jump to content

MTA blijft staan in snel menu

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen :tu:

Ik heb alweer een probleem en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb MTA San Andreas race hartstikke leuk maar daar gaat het niet om.

Hij staat in het start menu alleen ik ging hem uninstalleren en hij zij dat ie van me PC af was.

Ik nog even voor de zekerheid kijken in me startmenu maar daar staat ie nog alleen dan druk je op Play en dan krijg je: Bezig met zoeken naar MTA San Andreas je kan op bladeren drukken als als je dat wilt enz enz enz. Dus ik dacht hee raar ik MTA nog een paar keer erop gedaan en weer uninstalleren maar het bleef hetzelfde ik het net San Andreas weer ungeinstalleerd en weer geinstalleerd en MTA er weerop gezet en er weer af gehaald maar het staat nog steeds in me start menu.

Sommige denken natuurlijk wat maakt het uit nou ik vind het zelf nogal irritant.

Ik hoop op hulp, en alvast bedankt :tu: .

MVG,

gtaman122 :sigaar:

Geplaatst:
Hallo mensen :tu:

Ik heb alweer een probleem en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb MTA San Andreas race hartstikke leuk maar daar gaat het niet om.

Hij staat in het start menu alleen ik ging hem uninstalleren en hij zij dat ie van me PC af was.

Ik nog even voor de zekerheid kijken in me startmenu maar daar staat ie nog alleen dan druk je op Play en dan krijg je: Bezig met zoeken naar MTA San Andreas je kan op bladeren drukken als als je dat wilt enz enz enz. Dus ik dacht hee raar ik MTA nog een paar keer erop gedaan en weer uninstalleren maar het bleef hetzelfde ik het net San Andreas weer ungeinstalleerd en weer geinstalleerd en MTA er weerop gezet en er weer af gehaald maar het staat nog steeds in me start menu.

Sommige denken natuurlijk wat maakt het uit nou ik vind het zelf nogal irritant.

Ik hoop op hulp, en alvast bedankt :tu: .

MVG,

gtaman122 :sigaar:

De map blijft nog,verwijder het van het startmenu en je bent klaar.

Geplaatst:
Hij staat in mijn progamma's.

Verwijder het dan,zo simpel is dat.Rechtermuisknop en dan verwijderen,zo moeilijk is dat niet.

Geplaatst:

Verwijder het dan,zo simpel is dat.Rechtermuisknop en dan verwijderen,zo moeilijk is dat niet.

Het werkt thx man :tu: .

Ik was niet goed bezig :N .

Geplaatst:

Je moet gewoon denken 'hoe moet ik dat aanpakken',meestal lukt dat bij mij :)

Wie zei er dat je slecht bezig was?

Geplaatst:

Je moet gewoon denken 'hoe moet ik dat aanpakken',meestal lukt dat bij mij :)

Wie zei er dat je slecht bezig was?

Ikzelf ik d8 niet goed na.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...