Sietse-jos Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Ik wil graag bij de vuurtoren in los santos een triatlon doen. Maar ik moet in het weekend zijn. Hoe kan ik zien welke dag het vandaag is? Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) Dat doe je op de PC d.m.v. de toets TAB in te drukken. Op de PS2 doe je dat met L1. Als je dat doet zal je ook je Fat en andere skills als de Weapons skills(afhankelijk van het wapen dat je op dit moment draagt) zien. Rechtsonderin zal de dag staan. Bewerkt: 1 september 2007 door VWO-er Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Op de PS2 met [L1] en op de PC met [Tab] dan zie je linksonderin wat data over CJ en een afkorting v/d dag v/d week. mon = maandag thu = dinsdag wed = woensdag thu = donderdag fri = vrijdag sat = zaterdag sun = zondag. De triathlons kan je pas spelen nadat je de missie Yay Ka-Boom-Boom hebt gehaald en toegang hebt tot The Desert en Las Venturas. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.