Jump to content

2 vraagjes

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo iedereen, ik heb twee vraagjes in verband met sa:mp

-Als sa:mp gespeeld heb en ik sluit het af, dan krijg ik altijd de volgende melding:

"acces violation at address 004CC7CE in module samp.exe. Read of address 00000014."

en dit zijn altijd verschillende kadertjes die blijven komen! :cry:

PS: dit was ook al bij versie2.1

-Iets gemakkelijker: Hoe zet ik een server bij mijn favorieten???

Edit: Ik weet niet hoe je een screen moet posten :$ , dus heb ik het maar in een bestand gezet :*D

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:

1) Volgens mij krijg je deze melding als je Vista hebt, dus zet de compibaliteit even op Windows XP. Ik denk dat je dit kan doen door met je rechtermuisknop op het pictogram van SA-MP te klikken en te kiezen voor 'eigenschappen'. Ga dan naar het tabblad ‘compibaliteit’ en selecteer daar een Windows naar keuze. Kies 'toepassen' en sluit het scherm.

2) Een favoriet kun je toevoegen via 'server' >> 'add server'. Als je daar het IP van de betreffende server intypt, komt hij als het goed is bij 'favorites' te staan die via het tabblad te vinden is.

Geplaatst:
1) Volgens mij krijg je deze melding als je Vista hebt, dus zet de compibaliteit even op Windows XP. Ik denk dat je dit kan doen door met je rechtermuisknop op het pictogram van SA-MP te klikken en te kiezen voor 'eigenschappen'. Ga dan naar het tabblad ‘compibaliteit’ en selecteer daar een Windows naar keuze. Kies 'toepassen' en sluit het scherm.

2) Een favoriet kun je toevoegen via 'server' >> 'add server'. Als je daar het IP van de betreffende server intypt, komt hij als het goed is bij 'favorites' te staan die via het tabblad te vinden is.

1) Werkt niet, ik heb hem ook op xp staan, maar nog steeds krijg ik die errors.

Je moet gewoon, als je sa-mp afsluit, 'enter' ingedrukt houden totdat de errors weg zijn.

2) Niks aan toe te voegen :)

Geplaatst: (bewerkt)

Is het normaal dat het een stuk of 50 kadertjes zijn???

En die blijven echt komen, zie het toegevoegde bestand maar!

EDIT: srr -Matthijs- maar jou methode werkt niet :N , het blijft komen...

Gellukig gaan ze wel weg als ik op enter druk :tu: thnks Sandra18 :dans:

EDIT2: waar vind ik het IP van de server die ik wil toevoegen??

^^^^^

laat maar ^_^

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:
Is het normaal dat het een stuk of 50 kadertjes zijn???

En die blijven echt komen, zie het toegevoegde bestand maar!

Ja, dat is 'normaal' dat heeft iedere vista-gebruiker.

Is niks aan te doen.

Gewoon enter ingedrukt houden. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...