ContRa Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Hey mensen ;p Ik heb geen zin meer om weer die missie te doen daarom wil ik ff 100% save game..Voor versie 2 Heeft hem iemand? Dankje alvast. Reageren
Froodooo Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) Op het Forum staat in de download-database een 100% Savegame voor versie 2 van San Andreas. Je kunt hem op de volgende link downloaden: Savegame v2: klik Klik onderaan de pagina op Download dit bestand, doe hetzelfde op de volgende pagina, en zet de savegame in de map GTA San Andreas User Files. Deze map vind je bij Mijn Documenten. Bewerkt: 1 september 2007 door Froodooo Reageren
ContRa Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) EDIT! Maar als ik die in de map doe he.. en ik load end of the line.. dan krijg ik de begin missie waar je begint? Kan me nog ff iemand helpe ;p Dankje Bewerkt: 1 september 2007 door ContRa Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 EDIT!Maar als ik die in de map doe he.. en ik load end of the line.. dan krijg ik de begin missie waar je begint? Kan me nog ff iemand helpe ;p Dankje Je bent volgens mij niet de eerste die problemen heeft met die V2 savegame, dus wellicht dat het aan de savegame zelf ligt. Laten we ten eerste kijken of je daadwerkelijk een V2 savegame nodig hebt. Ga naar deze volgende map: 'C' >> 'Program Files' >> 'Rockstar Games' >> 'GTA San Andreas' >> 'Data' >> 'Script'. Het bestand 'script.img' moet dan een grote van 562 kB hebben. Heeft deze dat, dan zit je op dat gebied goed. Wat je nog zou kunnen proberen is hem door een converter te halen. Die converter heb ik in mijn bijlagen gestopt, dus download hem even. Na het downloaden pak je hem uit, en sleep je de gedownloade savegame er doorheen en je probeert het weer. Mocht dat ook niet werken, dan heb ik hier ook nog een eventuele V2 savegame. En natuurlijk kun je de maker van de savegame, Jow tommy Vercetti, ook even contacteren over je probleem. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.