sevaboy Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 He,willen jullie helpen?Als ik in Sa-Mp me auto wil gaan tunen of sprayen,dan komt er een foutmelding: Deze bewerking wijst op 85413x4454,een bewerkingsfout bla bla,het programma word afgesloten,en het komt alleen op Sa-mp,nergens anders,wat is het probleem? Graag antwoord voor vanavond MVG, Seva. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 He,willen jullie helpen?Als ik in Sa-Mp me auto wil gaan tunen of sprayen,dan komt er een foutmelding: Deze bewerking wijst op 85413x4454,een bewerkingsfout bla bla,het programma word afgesloten,en het komt alleen op Sa-mp,nergens anders,wat is het probleem?Graag antwoord voor vanavond MVG, Seva. Er zijn hier 3 oplossingen voor, ik begin maar met de eerste: 1) Ga naar Mijn Documenten> GTA San Andreas User Files en probeer het bestandje gta_set te verwijderen. Probeer of je nu wel kan tunen. Je kan ook wat instellingen proberen te veranderen. 2) Ga naar Uitvoeren> dxdiag en ga naar Geluid. Dan kan je het balkje naar Basisversnelling verplaatsen, dit kan ook werken. 3) Je kan dus ook je drivers updaten, je moet Uitvoeren> Dxdiag> Tab beeldscherm, daar kan je bovenaan zien welke driver je hebt. Je kan naar een site zoals ati gaan om hem te updaten. Reageren
sevaboy Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Als ik speel,dan blokkeert me spel en dan moet ik met ctrl+alt+delete,ik druk dan op annuleren en komt die waarschuwing. Reageren
sevaboy Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Ik heb een voorbeeld van het probleem: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.