Kutkat Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Heey ik ben nu al best wel lang bezig met het modden van auto's en gebouwen Ik heb er dus nu een auto in gezet die ook paint jobs kan krijgen Die heb ik er allemaal ingedaan Ik ben naar het 2de eiland geweest Om me auto in de garage te doen ( Die bij het tank station ) Om hem die paint jobs te geven Maar ik garage wilt niet OPEN En bij die transformer staat er: You can Mod this Auto ( IN het engels ) Here Ik vraag dus Hoe kan dit? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Niet elk voertuig kun je bij elke modshop modden (ik maak op uit je verhaal dat je dat graag wilt doen). Je kunt meestal maar met een beperkt aantal soorten voertuigen naar één betreffende modshop. Als je graag wilt weten welke voertuigen in welke modshop kunnen, dan raad ik je aan op de pagina's van Loco Low Co., TransFender en Wheel Arch Angels te kijken om te zien welk voertuig in welke modshop kan. Reageren
DonLeone Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) Heey ik ben nu al best wel lang bezig met het modden van auto's en gebouwenIk heb er dus nu een auto in gezet die ook paint jobs kan krijgen Die heb ik er allemaal ingedaan Ik ben naar het 2de eiland geweest Om me auto in de garage te doen ( Die bij het tank station ) Om hem die paint jobs te geven Maar ik garage wilt niet OPEN En bij die transformer staat er: You can Mod this Auto ( IN het engels ) Here Ik vraag dus Hoe kan dit? Welke auto was het, en welke garage wilde je binnenrijden? Want als het al mogelijk is om de auto te tunen, hangt het van het type auto af waar je hem kunt tunen. Trans Fender is de 'standaard' tuning garage en heeft dan ook een garage op elk eiland zitten. De Loco Low & Co is voor Lowriders en zit alleen op het eerste eiland, en dan is er nog een speciale garage voor street racers, die gesitueerd is op het tweede eiland. Edit: Sorry, Matthijs was me voor. Bewerkt: 1 september 2007 door DonLeone Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.