KJF Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Yow. Ik heb SA op de pc, en soms rijd ik wel met truck of met vliegveld karretje met aanhanger, maar soms doe ik per ongeluk de verkeerde aanhanger of wil ik eraf. Met welke knop koppel je de aanhanger los? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Yow.Ik heb SA op de pc, en soms rijd ik wel met truck of met vliegveld karretje met aanhanger, maar soms doe ik per ongeluk de verkeerde aanhanger of wil ik eraf. Met welke knop koppel je de aanhanger los? Er zijn hier twee oplossingen voor ten eerste: 1) Bij de meeste aanhangers moet je een haak met '8/ of 2' omhoog en na beneden doen, probeer hem met '2' naar beneden te doen, hij gaat er dan meestal af. 2) Maak gewoon een hele scherpe bocht als je hard aan het rijden bent, de aanhanger zal in een scherpe bocht eraf vliegen. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 En als het nog niet lukt de trailer te ontkoppelen, dan moet je eens keihard van de Mount Chilliad berg d'raf pleuren! Dat lukt gegarandeerd 100% zeker !! Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 En als het nog niet lukt de trailer te ontkoppelen, dan moet jeeens keihard van de Mount Chilliad berg d'raf pleuren! Dat lukt gegarandeerd 100% zeker !! maar dan kan je auto ook op ze kop liggen , nee gewoon die andere 2 is het best , en als je dus gewoon een sterke bocht maak dan is ie er wel af Reageren
tjoef Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 (bewerkt) Ik had eens ergens op een site gelezen dat je de trailer eraf kon doen door gewoon eenvoudig een foto van te trekken... Dit was wel een forum voor de PS2, dus ik weet niet of het ook werkt voor de PC. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd. Hier een kleine quote van die site: Un-hitch trailer from big rigs using camera. If you have a trailer attached to the Tanker, Line Runner or Road Train, and you no longer want it, get a camera. Go into the camera's 1st person view by holding R1, then press O. You will hear the trailer un-hitch. You need to be near the truck, and in an area open enough for the trailer to move away from the truck without hitting, or getting caught in a wall or other object. It's a lot easier than losing the truck trying to jack knife the trailer off. EDIT:100! Bewerkt: 2 september 2007 door tjoef Reageren
joppie Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Ik had eens ergens op een site gelezen dat je de trailer eraf kon doen door gewoon eenvoudig een foto van te trekken... Dit was wel een forum voor de PS2, dus ik weet niet of het ook werkt voor de PC. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd. Hier een kleine quote van die site: Un-hitch trailer from big rigs using camera. If you have a trailer attached to the Tanker, Line Runner or Road Train, and you no longer want it, get a camera. Go into the camera's 1st person view by holding R1, then press O. You will hear the trailer un-hitch. You need to be near the truck, and in an area open enough for the trailer to move away from the truck without hitting, or getting caught in a wall or other object. It's a lot easier than losing the truck trying to jack knife the trailer off. EDIT:100! Nou kheb t geprobeerd op de pc. Gewapend met een fotocamera de truck in, het camerastandpunt in bumperview. Stukje gereden en dan, 'richten en schieten, als ik het goed heb. Er gebeurde niets.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.