Jump to content

LG chokolada sony ericson k50i

Recommended Posts

Geplaatst:
vraagje welke is beste ik heb die sony nog neit gekocht haha zit nu te twijflen tussen de Lg en Sony

welke is beter :D

Waaruit maak je de keuze? Slidephone en een gewone foon. De 'normale' heeft wel wat betere specs maar de chocolate ziet er beter uit. De chocolate is wel een (dunne) slidephone dus je moet er wel rustig mee om gaan, want anders is ie volgens mij best snel kapot. Ik heb zelf ook getwijfeld over die 2, en ik heb de SE k750i gekozen. Omdat op van die sites zoveel geklaag stond tegen de Chocolate, en omdat er een 2 megapixelcamera op zit. De videokwaliteit is jammer genoeg wel bagger. De chocolate is ook 20 euro duurder, maar die nadelen met een mooie look deed ik liever niet.

Your choice :)

Geplaatst:

tnks ik denk dt ik de sony pak ma als jullie nog meer dingen weten over de telfoons laat me weten :D

Geplaatst:

Ik kan je nu alvast zeggen: Neem de K750i. Chocolate is slechts een design phone, met een beperkte geheugen van 128MB. De K750i bied standaard 34mb geheugen en word met een 64MB geheugenkaartje geleverd. LG Chocolate heeft een 1,3Megapixel camera. De K750i heeft 2 Megapixel. De K750i heeft infrarood, wat de Chocolate niet heeft. Verder is het aan jou wat je doet, maar ik heb ervaringen met de K750i, omdat ik de bijna gelijke W810i heb. Die heeft dezelfde specs. Sterker nog: Vanbinnen is de W810i eigenlijk een K750i met wat Walkman software en EDGE uitbreiding, wat de W800i trouwens ook is. Ik kan je dus aanraden om de K750i te nemen. ;)

Geplaatst:
Ik kan je nu alvast zeggen: Neem de K750i. Chocolate is slechts een design phone, met een beperkte geheugen van 128MB. De K750i bied standaard 34mb geheugen en word met een 64MB geheugenkaartje geleverd. LG Chocolate heeft een 1,3Megapixel camera. De K750i heeft 2 Megapixel. De K750i heeft infrarood, wat de Chocolate niet heeft. Verder is het aan jou wat je doet, maar ik heb ervaringen met de K750i, omdat ik de bijna gelijke W810i heb. Die heeft dezelfde specs. Sterker nog: Vanbinnen is de W810i eigenlijk een K750i met wat Walkman software en EDGE uitbreiding, wat de W800i trouwens ook is. Ik kan je dus aanraden om de K750i te nemen. ;)

Wat hij zegt ;)

De Chocolat is alleen maar zo populair vanwege het design, technisch gezien is hij veel minder dan de andere telefoons die in dezelfde periode werden gemaakt.

Geplaatst:

Ik heb een chocolate, en o mijn god wat is dat een slechte telefoon, na ongeveer een maand normaal gebruik deed het schermpje het al niet meer bij openschuiven (moet m dus altijd dicht houden) en de batterij is altijd binnen 2 dagen leeg, NIET KOPEN DUS!

Geplaatst:

Bovendien staat de Chocolate ook bekend als het Krassen mobieltje :7 Er komen enorm snel krassen op en dat ziet er niet bepaald uit. Ik zelf heb een Sony Ericsson W810i en daar ben ik super tevreden mee.

Greetz :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

ik stond ook eerst voor de keus

LG chocklate of zo een andere

uiteindelijk heb ik de LG genomen :engel:

en ik vind nu dat ik de juiste keus heb gemaakt :)

en trouwens als je er gewoon zuinig mee doet gaat er niks kapot hoowr

Bewerkt: door GTA-fan2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...