Sjorszzz Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Hallo ik heb 2 vraagjeszzz ik wil graag weten waar je of hoe je in liberty city in san andreas je spel kunt opslaan? want ik ga er graag vaak heen maar ik heb geen zin om steeds die lange rijs erna toe te maken. dus wil ik hem daar ergens opslaan sorry ik ben de 2e vraag ff vergeten komt later nog wel een keer Reageren
JasonStatham Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Hallo ik heb 2 vraagjeszzzik wil graag weten waar je of hoe je in liberty city in san andreas je spel kunt opslaan? want ik ga er graag vaak heen maar ik heb geen zin om steeds die lange rijs erna toe te maken. dus wil ik hem daar ergens opslaan sorry ik ben de 2e vraag ff vergeten komt later nog wel een keer Jammer genoeg is dit niet mogelijk. meer kan ik ook niet zeggen-het kan gewoon niet- Reageren
Dastard Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Saven in Liberty City in San Andreas,kan niet. Omdat Liberty City in "De Blue Hell" ligt. Saven kan gewoon niet,omdat Rockstar het niet als landschap gebruikte. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Je kan wel saven in het interieur schuin onder LC, namelijk de Doherty Garage. Als je daar opslaat zal het spel daar ook weer geladen worden. Er bestaan ook tal van mods waardoor er een marker naar LC komt waardoor je alleen maar in de marker hoeft te stappen. Ook heb je teleporters waardoor je er eenvoudigweg gewoon naar kan teleporteren Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Er was zo'n mod, N00bmode, of All-In-One, maar met 1 daarvan kun je saven waar je wilt. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 oke bedank hier voor maar ik heb niet zo veel aan mods want het gaan om de ps2 maar er is dus geen manier om heel snel in liberty city te komen??? miesschien met een armax cheat ofzo want die heb ik ook misschien teleporteren. teleporteren moet ook kunnen met armax cheats. maar ik weet niet precies hoe dit werkt dus kan iemand me even uitleggen hoe dit werkt tenzij je een snellere manier weet om er te komen??? EDIT hoe komt het dat de titel van mijn onderwerp vanzelf is veranderd??? >>> Door Dutchy3010: Dat heb ik gedaan voor je... <<< OKE WEET IK DAT MAAR WAAROM HEB JE DAT GEDAAN??? >>> Door _KoE_Mzungu: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de 'Bewerk' knop om je laatste bericht aan te passen. Een topic titel wordt aangepast als de titel te vaag is en niet aansluit bij het onderwerp. Een titel als: 'vraag' of 'probleem' is niet herkenbaar en/of onoverzichtelijk. Door een goede titel te nemen die past bij het onderwerp zal je ook betere reacties krijgen en kan je je topic ook makkelijker terugvinden. <<< Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) OKE WEET IK DAT MAAR WAAROM HEB JE DAT GEDAAN??? Zeer waarschijnlijk omdat de titel iets van "Voor de vraag lees het onderwerp" was, en dat was nogal irritant. Of het was iets van '2 vraagjes' ofzo Bewerkt: 1 september 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.