Jump to content

Teritorium Glitch

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb vanmiddag 2¼ uur staan vliegen van LS naar beneden.

maar de teritorium Glitch wil maar niet aan de gang gaan.

zo doe ik het altyd.

1=ga naar het vliegveld in LS.

2=ik pak de shamal

3=Ik vlieg en ik vlieg en ik vlieg verder en verder van de kaart.

4= ik vlieg nog steeds maar erk omt geen nieuwe teritorium. :duh:

A.U.B. help me want ik wil zooo graag meer teritorium

PS:komen er dan ook teritoriums van de Leone's???

Geplaatst:

Sommige hebben hun PC/playstion/Xbox de hele nacht aan laten staan voordat het pas werkte, dus in jou geval is het gewoon te kort. Begin 's morgens en stop pas 's avonds, dan heb je misschien effect :) De tijd die het vergt om de glitch te laten werken verschilt bij iedereen.

En volgens mij krijgen dan ook de Leones territorium :)

Geplaatst:

Ja, maar dan lopen er geen Leones, die lopen zoiezo niet op straat in San Andreas, dan lopen er gewoon Ballas of andere 'Los Santos Gangs' die je eigenlijk alleen kan veroveren (Ballas, Vagos etc.). Of dit ook zo is bij de Triads en de andere gang die wél op straat lopen, weet ik dan weer niet..

Geplaatst: (bewerkt)

Een territorium is een gebied wat door een (straat)bende als hun eigendom word beschouwd. In San Andreas kun je na de missie Doberman die territoria van andere gangs overnemen en in het bezit van Grove Street brengen. Na de missie The Green Sabre is er veel schade toegebracht aan Grove Street en is the Grove al haar territoria kwijt. Nu kun je tijdelijk geen territoria meer overnemen, nu houdt je je niet meer bezig met het 'hood life' en zie je meer dingen van de wereld, wat ook later aan Sweet wordt gezegt als hij na zijn gevangenschap direct terugwil naar 'de hood'. Vanaf dat moment kun je ook weer territoria overnemen. Welliswaar helemaal opnieuw aangezien Grove Street alles heeft verloren, maar je kan het dus weer. Vanaf de missie Home Coming. Dan kun je weer alles overnemen. In andere missies neem je automatisch nog meer over, zoals in Grove 4 Life. Voor de laatste missie, End Of The Line moet je op z'n minst 35% van alle territoria in handen hebben.

Territoria overnemen levert ook geld op; je kunt dat ophalen voor The Johnson House, waar een dollar tekentje is (als je territoria kunt overnemen). Het overnemen ervan is trouwens erg moeilijk, maar dat even terzijde.

De gangterritoria blijven normaal gesproken in Los Santos verdeeld over de Los Santos Vagos, de Ballas en natuurlijk Grove Street Families. De andere gangs hebben ook terriroria, maar die kun je niet overnemen. Als je de glitch, die eerder in dit topic wordt beschreven, activeert, dan komen er territoria over heel San Andreas. (Dus ook in de woestijn, en je zult Vagos in San Fierro tegenkomen).

Meer info over territoria vindt je hier :)

Dat is wel duidelijk denk ik :puh:

Graag gedaan (geen super de boer :puh: )

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:
Een territorium is een gebied wat door een (straat)bende als hun eigendom word beschouwd. In San Andreas kun je na de missie Doberman die territoria van andere gangs overnemen en in het bezit van Grove Street brengen. Na de missie The Green Sabre is er veel schade toegebracht aan Grove Street en is the Grove al haar territoria kwijt. Nu kun je tijdelijk geen territoria meer overnemen, nu houdt je je niet meer bezig met het 'hood life' en zie je meer dingen van de wereld, wat ook later aan Sweet wordt gezegt als hij na zijn gevangenschap direct terugwil naar 'de hood'. Vanaf dat moment kun je ook weer territoria overnemen. Welliswaar helemaal opnieuw aangezien Grove Street alles heeft verloren, maar je kan het dus weer. Vanaf de missie Home Coming. Dan kun je weer alles overnemen. In andere missies neem je automatisch nog meer over, zoals in Grove 4 Life. Voor de laatste missie, End Of The Line moet je op z'n minst 35% van alle territoria in handen hebben.

Territoria overnemen levert ook geld op; je kunt dat ophalen voor The Johnson House, waar een dollar tekentje is (als je territoria kunt overnemen). Het overnemen ervan is trouwens erg moeilijk, maar dat even terzijde.

De gangterritoria blijven normaal gesproken in Los Santos verdeeld over de Los Santos Vagos, de Ballas en natuurlijk Grove Street Families. De andere gangs hebben ook terriroria, maar die kun je niet overnemen. Als je de glitch, die eerder in dit topic wordt beschreven, activeert, dan komen er territoria over heel San Andreas. (Dus ook in de woestijn, en je zult Vagos in San Fierro tegenkomen).

Meer info over territoria vindt je hier :)

Dat is wel duidelijk denk ik :puh:

ja helemaal duidelijk bedankt!!!

Geplaatst:

en maakt het dan nog uit welke kant je opvliegt ofzo??

en welk vliegtuig, waar je opstijgt

want het is natuurlijk wel vet, overal territoriums :eten:

kan je het niet downloaden ofzo?

Geplaatst:
en maakt het dan nog uit welke kant je opvliegt ofzo??

en welk vliegtuig, waar je opstijgt

want het is natuurlijk wel vet, overal territoriums :eten:

kan je het niet downloaden ofzo?

nee het maakt helemaal niet welke kant je van de kaaryt opvliegt ;)

en nee volgens mij is er geen download voor.

je kan wel een savegame aanvraag ervoor doen. ;)

Geplaatst:

Niet downloaden, nee, dat is voor mietjes :puh: Een territorium glitch moet je vliegend activeren :) Nu weer serieus: Je kan elke kant op vliegen, als het waar richting de zee en van het land weg is. Ook het vliegtuig maakt niet uit, maar de Shamal is aan te raden omdat deze een soort 'automatische piloot functie' bevat. Je hoeft geen gas te geven om vooruit te komen, als je eenmaal op topsnelheid vliegt, en in de goede richting, kun je het gas en het roer loslaten en kun je wat anders gaan doen, hij vliegt wel voor je :) De hoogte maakt trouwens ook niet uit.

Geplaatst:
Niet downloaden, nee, dat is voor mietjes :puh: Een territorium glitch moet je vliegend activeren :) Nu weer serieus: Je kan elke kant op vliegen, als het waar richting de zee en van het land weg is. Ook het vliegtuig maakt niet uit, maar de Shamal is aan te raden omdat deze een soort 'automatische piloot functie' bevat. Je hoeft geen gas te geven om vooruit te komen, als je eenmaal op topsnelheid vliegt, en in de goede richting, kun je het gas en het roer loslaten en kun je wat anders gaan doen, hij vliegt wel voor je :) De hoogte maakt trouwens ook niet uit.

oke ik heb dus gewoon bijna hele dag gevlogen :duh: en het lukt niet :7

wie oh wie heeft een savegame waarbij de glitch geactiveerd is voor mij ? ^_^

Voor wie hem heeft :tu:

Grz stefanz

Geplaatst: (bewerkt)

Savegame aanvraag, Google :dans:

Of gewoon twee dagen en een nacht vliegen.

En dan geen ingame dag hè! Dat zijn maar 24 minuten in real life. Je moet in real life een dag vliegen. Niet dat je een half uutje in het totaal hebt gevlogen ofzo :puh: Toch even zeker weten.

Dus vlieg eens 24× 3600 seconden!

Mooi! :tu: Dan heb je het wel goed gedaan :7 Want er zijn zo van die mensen die het wel eens verkeerd zouden kunnen begrijpen.

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:
Savegame aanvraag, Google :dans:

Of gewoon twee dagen en een nacht vliegen.

En dan geen ingame dag hè! Dat zijn maar 24 minuten in real life. Je moet in real life een dag vliegen. Niet dat je een half uutje in het totaal hebt gevlogen ofzo :puh: Toch even zeker weten.

Dus vlieg eens 24× 3600 seconden!

hij heeft hele dag aangestaan, en nog wel langer ook, want ik had uitgeslapen :7

maja dan post ik wel ff in savegame aanvraag :cya:

Geplaatst:

Ik vloog zo'n 5 min lang in hydra naar zuiden (onderwater) en ineens word ik op de kant gezet. Ik begon op het strand van LS.

Geplaatst:

ik heb het vandaag weer geprobeerd.

12 uurtjes lang(als dat niet genoeg is weet ik het ook niet :( )

maar er kwam niks

er kwam een teritorium in vinewood en ik dag yeeeeessssss het begint.

ging ik ff naar wikigta :)

bleek deze er al te zitten :-(:-(:duh: :duh: :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...