Jump to content

Moderator edit op IBPFree

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zou graag willen weten hoe je ervoor kan zorgen dat Moderator edits op een bericht niet verwijdert kan worden door een lid.

Laatst hadden Moderator Bigstijn en problemen met een lid dat de Moderator-Edits verwijderde.

Hoe kun je ervoor zorgen dat leden van de Moderator edits afblijven?

Geplaatst:

Dit is helaas niet mogelijk aangezien die altijd onder het bericht van de persoon geplaatst moeten worden en die kan hij zelf veranderen. Helaas

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Hallo,

Daarvoor moet je alle Forums bewerken.

Forum Control -> Moderators -> Zoek een forumpje op en druk op Edit.

Bij:

Can edit others posts/polls?

Can edit others topic titles?

Can delete others posts?

Can delete others topics/polls?

Moet je op NO zetten.

Je kan eigenlijk kiezen welke je op NO wilt zetten.

Geplaatst: (bewerkt)

Dan even de regels aanpassen in: Wie met zijn poten niet van de Moderator-Edits kan afblijven ontvangt 20% Warn ;)

iig bedankt ;)

EDIT: Hierboven: Heb ik al gedaan alleen bij Goldmembers of hoger staat er een aantal op Yes.

Maar het gaat hier om leden bij Goldmembers staat íe op Yes omdat je het echt moet verdienen om het te worden.

Dus is er niet een speciale knop ofzo dat alleen de Leden dat niet kunnen?

Bewerkt: door Verrity
Geplaatst:
Dan even de regels aanpassen in: Wie met zijn poten niet van de Moderator-Edits kan afblijven ontvangt 20% Warn ;)

iig bedankt ;)

EDIT: Hierboven: Heb ik al gedaan alleen bij Goldmembers of hoger staat er een aantal op Yes.

Maar het gaat hier om leden bij Goldmembers staat íe op Yes omdat je het echt moet verdienen om het te worden.

Dus is er niet een speciale knop ofzo dat alleen de Leden dat niet kunnen?

Ik denk het niet, alleen een groep.

Wat je wel kan doen is nog een 'Goldmember' groep maken en daar een paar leden inzetten.

Geplaatst:

Misschien een speciaal lid die meerdere functies kan doen, zolas ze topictitel veranderen. Zie het als een Mega-Lid

Geplaatst:

Jij wilt toch dit doen;

Goldmembers:

Lid1

Lid2

Lid3

Jij wilt een van hun bewerken, dus andere opties maar nog hetzelfde groep; Gold Members? Dan maak je gewoon een nieuwe. Dan heb je 2 Goldmembers. Het lid zet je in die andere Goldmembers. Maar dan moet je wel oppassen dat je niet een in het andere zet.

Snap je het? Of misschien snap ik het verkeerd.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik denk het wel ^_^

Ik heb het erover dat leden Moderator edits uit de post kunnen halen..

En ik vroeg dus of het mogelijk was om ervoor te zorgen dat die niet weggehaald konden worden

Geplaatst:
Ik denk het wel ^_^

Ik heb het erover dat leden Moderator edits uit de post kunnen halen..

En ik vroeg dus of het mogelijk was om ervoor te zorgen dat die niet weggehaald konden worden

Dat is zeker niet mogelijk met IPBFree of eenderd welke andere website die gratis fora aanbied. Dit omdat de moderator edits gewoon via bbcode gaan en dat die gewoon in de tekst staan dus als je het lid de mogelijkheid geeft zijn posts te bewerken kan hij zowiezo de bbcode van de crew weghalen... Oplossing leden hun berichten niet laten bewerken. (Of een groep maken met members die zich niet gedragen zoals het hoort en deze de mogelijkheid om berichten te bewerken (en evt andere mogelijkheden) te ontnemen.)

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Dat heen dus gewoon Banned :D

Dankje voor jullie hulp.

Ik ben erachter gekomen dat het op GTAF ook zo gaat namelijk:

Summerbase kappen!

En plaatsen ze [Mod] en Mod met zo'n streepje (standaard.)

Edit: Nou bedankt iig ;)

Bewerkt: door Verrity
Geplaatst:
Dat heen dus gewoon Banned :D

Dankje voor jullie hulp.

Ik ben erachter gekomen dat het op GTAF ook zo gaat namelijk:

...

En plaatsen ze [Mod] en Mod met zo'n streepje (standaard.)

Edit: Nou bedankt iig ;)

Dat heet niet Banned !!!!

Ja kan dit instellen via 'User groups' zodat leden geen berichten meer kunnen bewerken !

Trouwens, kijk eens in het reglement: Je mag GEEN modtags gebruiken als je geen moderator bent.

>>> Door SummerBase: En jij mag niet moderator spelen... Niet verkeerd bedoeld hoor Woetsha. ;)<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...