Jump to content

probleem met besturing

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zit zo in een auto en ik kan niet meer achteruit of remmen dus de toets S ik kijk bij options en dan bij alle toetsen en daar staat hij nog gewoon op de S en nergens anders staat S dus ik dacht de letter S is kapot, ik sluit af open word en de S doet het gewoon, ik dacht ik zet je rem eens ergens anders op in dit geval linker muis know ik stap in een auto en rijd en druk op linker muis knop en hij remt gewoon, maar bij de S niet weet iemand iets? :duh:

Geplaatst:
Ik zit zo in een auto en ik kan niet meer achteruit of remmen dus de toets S ik kijk bij options en dan bij alle toetsen en daar staat hij nog gewoon op de S en nergens anders staat S dus ik dacht de letter S is kapot, ik sluit af open word en de S doet het gewoon, ik dacht ik zet je rem eens ergens anders op in dit geval linker muis know ik stap in een auto en rijd en druk op linker muis knop en hij remt gewoon, maar bij de S niet weet iemand iets? :duh:

Je hebt waarschijnlijk een instelling verandert, ga naar Mijn Documenten> GTA San Andreas User files en delete het bestandje Gta_sa.set, dit zijn namelijk de instellingen die je hebt ingesteld/ verandert. Als je San Andreas overnieuw opstart kan je ook gewoon Redifine controls doen, nu zijn alle controls zoals de oude.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...