Visser23 Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Ik zit zo in een auto en ik kan niet meer achteruit of remmen dus de toets S ik kijk bij options en dan bij alle toetsen en daar staat hij nog gewoon op de S en nergens anders staat S dus ik dacht de letter S is kapot, ik sluit af open word en de S doet het gewoon, ik dacht ik zet je rem eens ergens anders op in dit geval linker muis know ik stap in een auto en rijd en druk op linker muis knop en hij remt gewoon, maar bij de S niet weet iemand iets? Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Heb je S voor iets anders ingesteld? Je kan trouwens ook spatiebalk gebruiken om te remmen. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Ik zit zo in een auto en ik kan niet meer achteruit of remmen dus de toets S ik kijk bij options en dan bij alle toetsen en daar staat hij nog gewoon op de S en nergens anders staat S dus ik dacht de letter S is kapot, ik sluit af open word en de S doet het gewoon, ik dacht ik zet je rem eens ergens anders op in dit geval linker muis know ik stap in een auto en rijd en druk op linker muis knop en hij remt gewoon, maar bij de S niet weet iemand iets? Je hebt waarschijnlijk een instelling verandert, ga naar Mijn Documenten> GTA San Andreas User files en delete het bestandje Gta_sa.set, dit zijn namelijk de instellingen die je hebt ingesteld/ verandert. Als je San Andreas overnieuw opstart kan je ook gewoon Redifine controls doen, nu zijn alle controls zoals de oude. Reageren
Visser23 Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 ok thanks, ik heb het weer goed... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.