Sjorszzz Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Hallo, ik zag laats een filmpje op youtube dat CJ een FBI shirt aan had. ik heb in alle winkels rond gekeken maar ik kon dat shir nergen vinden. weet iemand hoe ik daar aan kom??? het was een filmpje hoe je naar liberty city kan komen via de hemelen. en daar had CJ een FBI shirt bij aan. dus kan iemand mij hier aan helpen? Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Waarschijnlijk gewoon een mod.. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) zonder twyfel mogelijk gewoon een mod ik zal ff kijken of ik er een kan vinden en ja hoor kijk maar hier op deze pagina http://www.gtainside.com/download.php?do=c...47&orderBy= als je dan over bild anzeigen met je muis gaat kryg je een paar screens te zien Bewerkt: 1 september 2007 door GTA-fan2 Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 je kan wel een politieoutfit hebben als je die wilt zonder Mods , dat doe om met Barbara Schternvart te daten , hoemeer procenten destemeer Belonings , zie deze link van wikigta voor de informatie. Succes , Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 bedankt hier voor ik had hem graag op de ps2 gehad Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Dat gaat dus niet...Helaas Ik heb de afgelopen paar dagen meer als 3 mensen gezegd: modden op de ps2 gaat niet. Reageren
game~skater Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Dat gaat dus niet...Helaas Ik heb de afgelopen paar dagen meer als 3 mensen gezegd: modden op de ps2 gaat niet. dat klopt niet helemaal... met armax moet hert wel lukken Reageren
JasonStatham Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Dat gaat dus niet...Helaas Ik heb de afgelopen paar dagen meer als 3 mensen gezegd: modden op de ps2 gaat niet. dat klopt niet helemaal... met armax moet hert wel lukken met armax mod je alleen savegames volgens mij Reageren
Bigstijn Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Dat gaat dus niet...Helaas Ik heb de afgelopen paar dagen meer als 3 mensen gezegd: modden op de ps2 gaat niet. dat klopt niet helemaal... met armax moet hert wel lukken Armax kan worden gebruikt om bestanden van de computer omtezetten naar de ps2, een soort bestandsoverdracht. Dit werkt niet bij mods, mods kan je alleen maar instaleren met behulp van illegale programma's, en als je bij de regels kijkt zie je dat wij je daar niet mee mogen helpen. Armax kan ook worden gebruikt voor cheats, deze kan je vinden o.a. op de site van Edison Carter. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Mods op de PS2 zijn volgens mij helemaal onmogelijk! Je moet daarvoor bestanden veranderen/toevoegen op een disc die tegen overschrijven beveiligd is (zeer waarschijnlijk ook nog hard coded). Daarbij maakt het ontbreken van een harde schijf waar SA op geïnstalleerd is de situatie er niet makkelijker op. Mijn conclusie is dus dat modden op de PS2 (in elk geval SA) onmogelijk is. Alleen als je met overtuigend bewijst komt geloof ik het pas Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Modificaties voor de PS2 zijn nagenoeg niet mogelijk, tenzij illegale praktijken worden toegepast en daar kunnen en mogen wij je niet bij helpen. Armax is een cheat-device met de mogelijkheid om savegames uit te wisselen. Voor sommige versies van SA op de PS2 heeft datel/codejunkies/armax wel een code gevonden om één specifieke mod te activeren, dit is echter niet echt een mod maar het activeren van verborgen inhoud, het is namelijk de hete koffie mod. Verdere modificaties zijn of niet mogelijk of niet beschikbaar voor de PS2. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Dus... Je wil zeggen dat je wel script mods kan doen, maar geen textuur of model mods? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.