Jump to content

Geen bloed ?


Sam15

Recommended Posts

In VC kan je dat krijgen als je hem op duitse taalinstellingen hebt staan of gedownload hebt

nope volledig Engels en het ziet er echt niet uit om iemand met een kettingzaag neer te halen waarna die kerel

dan zonder een spatje neergaat...

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\models of waar jij je VC dan geinstalleerd hebt en kijk of je daar alle bestanden hebt. Misschien zit er een vage fout in particle.txd of generic.txd ofzo. Zou het anders kunnen dat je een Duitse versie hebt? Die gasten censureren daar echt alles namelijk :puh: In dat geval kun je er weinig aan doen, want dan zit het denk ik in de exe. De beste oplossing is dan om VC opnieuw te kopen in een Nederlandse winkel.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\models of waar jij je VC dan geinstalleerd hebt en kijk of je daar alle bestanden hebt. Misschien zit er een vage fout in particle.txd of generic.txd ofzo. Zou het anders kunnen dat je een Duitse versie hebt? Die gasten censureren daar echt alles namelijk :puh: In dat geval kun je er weinig aan doen, want dan zit het denk ik in de exe. De beste oplossing is dan om VC opnieuw te kopen in een Nederlandse winkel.

Ik ben Belg en heb het spel ook gwn hier gekocht en het is geen Duitstalige versie.Ik heb hetzelfde bij GTA 3 ...nu heb ik zelfs de extra gore cheat geprobeerd,waar hij niet op reageert (en op alle andere cheats wel!:puh:)

Bewerkt: door Sam15
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben Belg en heb het spel ook gwn hier gekocht en het is geen Duitstalige versie.
Dat je het spel gewoon in België hebt gekocht, wil niet direct zeggen dat je ook daadwerkelijk een exemplaar van je eigen regio in bezit hebt. Er zijn veel winkels die games uit andere Europese landen importeren, zoals bijvoorbeeld Duitsland. Waarschijnlijk heb jij in dit geval gewoon pech gehad en dus een (geïmporteerde) Duitse versie in je eigen land weten te bemachtigen.
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij werkt de NASTYLIMBSCHEAT niet :puh: Verder vallen wel alle ledematen eraf bij een explosie, wat dan weer niet in San Andreas is.

EDIT: Dit gaat over het onderwerp wat in het GTA III forum gesloten was, excuses hiervoor. Ik kon slecht een nieuw topic hiervoor aanmaken. En Bling zei het al: hier kon je verder discussiëren.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

ok nu bestaat er blijkbaar een mod om in die Duitse versies toch de gore te activeren maar die geeft n error dat hij het bestand niet kan vinden als ik hem probeer te installeren?

Dan heb je niet de goede locatie aangegeven, of, het bestand is er gewoon niet. Dat zal dan ook verklaren waarom je geen bloed te zien krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zeggen download gewoon even een nieuwe VC (Google is je vriend), ze kunnen nooit zeggen dat je illegaal bezig bent want je hebt beide CD's (als het goed is). Dus als jij VC download voor jezelf ben je volkomen legaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zeggen download gewoon even een nieuwe VC (Google is je vriend), ze kunnen nooit zeggen dat je illegaal bezig bent want je hebt beide CD's (als het goed is). Dus als jij VC download voor jezelf ben je volkomen legaal.

ok thx :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het heel officieel bekijkt ben je wel illegaal bezig. Jij hebt betaald voor een niet-bloed versie, dus als jij een wel-bloed versie ga downloaden ben je illegaal bezig. Voor als je echt geen enkele regel wilt overtreden. Wel vreemd trouwens, geen bloed, heb ik nog nooit bij een GTA gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...